تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

بازاریابی تلفنی را چگونه با چند نکته بهتر انجام دهیم؟

بازاریابی تلفنی را با سپریدن بنیادین و صحیح آن توسط کارشناسان فروش به شکلی بهتر سپریدن دهیم. اگر چنین افرادی در کسب و کار خویش داریم به این موارد اغلب پروا کنیم لغایت نتایج بازاریابی تلفنی را بهتر کنیم.

در هر تماس تلفنی، شما کمتر از ده ثانیه سررسید دارید در همان جملات نخست برای شنونده مشخص کنید که این تماس چه سودی برای او دارد و چرا به نفعش است که مکالمه را در بازاریابی تلفنیادامه دهد.

بر جملات ابتدایی در هر بازاریابی تلفنی به اندازه کافی فکر کنید و آن ها را یادداشت کنید و هر از برخی مواقع ایده ی بهتری به ذهنتان رسید آن ها را ویرایش کنید و از جملات جدید بهره‌گیری کنید.

در بازاریابی تلفنی هیچ گاه از شخص روبرو نخواهید در ابتدای مکالمه تصمیم گیری کند، نخست مزایا را بگویید و شخص روبرو را به تدریج به سمت تصمیم گیری هدایت کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که در بازاریابی تلفنی مشتریان شما از سایرین نیز می توانند خرید کنند بعد کوشش کنید قبل از تماس مزایای با ارزش و متمایز از رقبا را برای مشتری در نظر بگیرید.

با سوالات هوشمندانه بازاریابی تلفنی در مشتری پرماسیدن مالکیت ایجاد کنید. مثال: بیایید فرض نماییم شما محصول ما را خریداری کرده‌اید فکر می کنید چه مسائلی را از شما حل خواهد کرد؟

در بازاریابی تلفنی به مشتری چند توصیه متوالی ارائه ندهید، گزینه‌های بیشتر مایه ترس از خرید خواهد شد.

برای ادراک به این سوژه که رقیبان چه قیمتی پیشنهاد کرده اند، از او بپرسید در حال حاضر برای این مورد چقدر پرداخت می کند یا خرج می کند؟

هیچگاه از رقیبان در بازاریابی تلفنی بدگویی نکنید و آن ها را پایین سوال نبرید. اطلاعات با ارزش به مشتری بدهید. خود مشتری آن ها را پایین سوال خواهند برد.

از اشخاص سومی برای اعتبار بخشیدن به کارتان استفاده کنید. مثلا: سایرین هم از این تعلیم ها بهره‌گیری کرده اند و ما فوق تصورشان فروش‌شان افزایش یافته است.

بدون هیچ نوع ترسی در بازاریابی تلفنی به مشتری رهنمود خرید بدهید. در این طریق بردباری خرید خیلی اغلب می شود.

نکاتی چند در بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

 

چگونه بازاریابی و فروش تلفنی انجام دهیم؟


اعتراضات مشترکی که بیشتر مشتریان مطرح می کنند را جمع آوری کنید و پاسخ های قانع کننده برای‌شان بیابید و در برخورد با مشتریان جدید متعلق به استفاده کنید.

با رقیبان‌تان تماس بگیرید و به عنوان مشتری با آن ها گفتگو کنید و به دقت  بررسی کنید که آنها چگونه با مشتری تصادف می‌کنند و به اعتراضات چگونه پاسخ می دهند. احتمالاً از آن‌ها مطالبی بیاموزید که نقاط ناتوانی آنان را نیز رسیدگی کنید الی به مشتریان خود، خدمات بهتری بدهید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام ؛ چگونه وارد دنیای اینستاگرام شویم؟

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای شما که می‌خواهید عضوی از جامعه وسیع و فعال اینستاگرام باشید، ضروری است. در ادامه این نوشته همراه باشید؟

اینستاگرام در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی تاکنون تنها در کافه‌بازار بیش از ۲۵ میلیون بار دریافت و نصب شده است. فعالیت‌های مجازی مردم با ظهور پیام‌رسان‌ها و رسانه‌های اجتماعی بسیار قوت گرفته است.

در دنیای امروز اینترنت تنها دیگر یک شبکه برای رد و بدل کردن اطلاعات نیست. وب‌سایت‌ها بیش از هر آنچه که تصور می‌کردیم در زندگی ما نفوذ کرده‌اند. بسیاری از جنبش‌ها و اکت‌های اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی را می‌توان مثال زد که همین فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام آغازگر و یا تقویت‌کننده آنها بوده‌اند. شاید به همین دلیل هم باشد که بسیاری از دولت‌ها از این قدرت نوظهور واهمه دارند و سعی بی‌اثر در مسدودکردن و جلوگیری از دسترسی مردم به آنها می‌کنند.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

  • چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟

برای تبدیل شدن به یکی از اعضای شبکه اجتماعی اینستاگرام باید یکی از سه روش زیرا را که در زمینه آموزش ساخت اکانت اینستاگرام ارائه شده‌اند، دنبال کنید. با تکراتو همراه باشید تا ثبت نام در اینستاگرام را یاد بگیریم!

ساخت اکانت اینستاگرام با شماره موبایل

سن شروع رابطه جنسی در ایران به 14 سال رسیده است

سن شروع رابطه جنسی در ایران کاهش بسیار چشم‌گیری داشته است. سخنان رئیس مرکز تحقیقات ایدز در این زمینه بسیار تکان‌دهنده است. با ادامه این خبر همراه باشید.

همواره یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌ها نزد اذهان مردم بیماری ایدز بوده است که توسط ویروس اچ‌آی‌وی بوجود می‌آید. این بیماری در صورت اطلاق آن به یک فرد باعث طرد شدن وی از جامعه و نگاه نامناسب افراد دیگر به این فرد می‌شود.

به دلایل مختلف از جمله ابتلا به دلیل استفاده از سرنگ‌های مشترک تزریقی در اعتیاد، روابط نامشروع جنسی و انتقال از طریق مادر به جنین افراد بسیاری در سراسر جهان همه ساله به این بیماری دچار می‌شوند.

سن شروع رابطه جنسی در ایران

  • نوجوانان ۱۵، ۱۶ ساله HIV+ اعلام می‌شوند!

مینو محرز متخصص بیماری‌های عفونی و رئیس مرکز تحقیقات ایدز کشور شاید بهترین کسی باشد که بتواند در این زمینه اظهار نظر دقیق و قابل اتکا داشته باشد. وی در آخرین مصاحبه خود به آخرین وضعیت بیماری ایدز در سطح جهان و ایران و نیز روش‌های درمانی این ویروس اشاره کرده است.

مطالب پیشنهادی

به گفته وی ۳۰ میلیون نفر در جهان و ۶۰ هزار نفر در ایران به بیماری ایدز مبتلا هستند. انتقال از راه تماس جنسی، سرنگ مشترک تزریقی در معتادان و انتقال از مادر باردار به جنین را از جمله راه‌های اصلی انتقال این بیماری است. به علاوه مهمترین موضوع در باره این بیماری را عدم آگاهی لازم مردم است. وی تأکید دارد که در ایران به روز‌ترین دارو‌ها و روش‌های درمانی بیماری ایدز وجود دارد و همه خدمات لازم به این بیماران به صورت رایگان ارائه می‌شود. او در خصوص سن شروع رابطه جنسی در ایران نیز اذعان داشت:

اکنون در کل جمعیت ما میزان شیوع اچ‌ای وی کمتر از یک درصد است. افزایش بیماران اچ آی وی از طریق تماس جنسی نگران کننده است. اکنون افرادی در سنین ۱۵ و ۱۶ ساله داریم که دچار اچ آی وی شده‌اند و به ما مراجعه می‌کنند. اکنون در مطالعاتی که شده شروع تماس جنسی در ایران حدود ۱۳.۵ تا ۱۴ سال است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

بهترین کلمات کلیدی برای تولید محتوا چه ویژگی هایی دارند؟

کلمات کلیدی شالوده یک مطلب محسوب می‌شود. تنها در صورت انتخاب کلمه کلیدی به شیوه‌ای صحیح، مطلب درخور و گوگل پسند فرآوری خواهید کرد! اما چطور می‌توان کلمات کلیدی مناسب پیدا کرد؟



افراد درگیر در پروژه‌های بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو، «کلمه کلیدی» را بارها شنیده‌ و از اهمیت آن برای سئو آگاه هستند. با این حال، حتی بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و کسان متخصص در پهنه سئو، به طور دقیق به دیدن مناسبی درباره واژه کلیدی و چیستی آن نرسیده‌اند.


در یگانه از مطالب پیشین، با گونه ها بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) آشنا شدیم. در این مطلب عنوان کردیم سئو درونمایه به عنوان بخشی از سئو درون صفحه (آن پیج)، کلیدی‌ترین فعالیت در گذرگاه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو محسوب می‌شود. حال در مبحث فرآوری درونمایه نیز هیچ چیز به اندازه گزینش صحیح کلمه کلیدی دارای اهمیت نیست.


بهینه سازی وب سایت برای گوگل، فرآیندی است که می‌توان آن را به تکه‌هایی از یک زنجیر تشبیه کرد. اگر حتی یک قطعه از زنجیر پاره شود، اتحاد کل گردآور زیر سوال خواهد رفت. به همین علت ریزترین اقدامات همچون دقت در نوشتن انکر تکست و در ضمن به کارگیری لینک نوفالو در سررسید صحیح، دارای اهمیت هستند.


اما منظور از کلمه کلیدی چیست و بهترین واژه ها کلیدی را چطور می‌توان پیدا کرد؟ چطور باید با منظور کسب بالاترین میزان بهره‌وری، واژه ها کلیدی را مورد کاربرد پیمان داد؟ در این مطلب به سوالات یاد شده پاسخ خواهیم داد.


منظور از واژه ها کلیدی در سئو سایت چیست؟

اگرچه کلمه واژه کلیدی بر سر زبان‌ها افتاده و به طور متداول باره کاربرد پیمان می‌گیرد، اما کی‌ورد (Keyword)، برخلاف آن چه بین کاربران رایج شده است، لزوما همش یک واژه مشخص نیست و شدنی است عبارتی متشکل از چند واژه باشد. در این زمان، از عنوان عبارت کلیدی به جای آن استفاده می‌کنیم، هر چه بیشتر افراد، در صورت چند کلمه‌ای بودن آن، همچنان از عنوان واژه کلیدی بهره‌گیری می‌کنند.


کلمه کلیدی


منظور از کلمه کلیدی، کلمه‌ها یا عبارت‌هایی است که کاربران، به قصد دستیابی به اطلاعات باره نظرشان از طریق موتورهای جستجو، باره استفاده قرار می‌دهند. به وسیله اضافه کردن این دسته کلمه‌ها یا عبارت‌ها به مطالب وب سایت خود، بخت نمایش داده شدن آن‌ها در نتایج جستجوی کاربران در موتورهای جستجو را افزایش خواهیم داد.


کلمات کلیدی سئو به ربات‌های موتورهای جستجو کمک می‌کنند بهتر به محتوا و سوژه یک مطلب پی ببرند. علاوه بر این مورد، از طریق آن‌ها به کاربران کمک می‌کنیم راحت‌تر نیازهای اطلاعاتی خود را از طریق موتورهای جستجو برطرف کنند.


دلیل اهمیت کلمات کلیدی چیست؟

بدون استفاده از کلمه کلیدی مناسب در یک مطلب، ربات‌های موتورهای جستجو در دریافتن به محتوای آن، دچار زحمت خواهند شد. این موضوع به طور طبیعی، شانس تارنما منتشرکننده مطلب به قصد اخذ شدامد از موتورهای جستجو را کاهش می‌دهد.


گوگل یا سایر رقبای آن، از طریق انطباق دادن درخواست‌های کاربران با صفحه‌های وب موجود در پایگاه دیتا خود، پیشه می‌کنند. طی فاز کراولینگ و ایندکسینگ، ربات‌ها یک صفحه وب را ملاقات کرده و پس از استخراج اطلاعات باره نیاز در ارتباط با آن، صفحه کنونی را به لیست خویش اضافه می‌کنند. این فهرست پایگاه داده‌ای بزرگ بوده و اطلاعات میلیاردها صفحه وب را در دل جای دیتا است.


اطلاعاتی که طی فرآیند‌های نام اسیر در بالا در ارتباط با صفحه‌های وب به دست آمده است، بعدا برای انطباق دادن با عبارت‌ها و کلمه‌های کلیدی جستجو شده توسط کاربران مورد کاربرد قرار خواهند گرفت. گرد از مهم‌ترین اطلاعاتی که ربات‌ها برای یافتن آن درباره هر صفحه سعی می‌کنند، کلمه کلیدی مربوط به صفحه است.


اگر طی پروسه ایندکسینگ، یک کلمه کلیدی به شکلی اشتباه به مطلب شما نسبت داده شود، شانسی برای ظاهر شدن در نتایج مربوط به جستجوی آن کلمه کلیدی توسط کاربران، نخواهید داشت. با ارائه یک مثال، بهتر به این جستار پی خواهید برد.


کلمه کلیدی


تصور کنید متعاقب افزایش رتبه خویش در گوگل و گرفتن ورودی از آن برای عبارت «دوچرخه الکتریکی» هستید. به این قصد یک صفحه وب برپایی کرده و محصولات خود را تو آن ارائه خواهید کرد. در این صفحه اطلاعات مربوط به محصولات همچون نام و عکس‌های آن‌ها قابل دید است. اگر در این صفحه به «الکتریکی» بودن دوچرخه‌ها اشاره‌ای نداشته باشید، گوگل این صفحه را به واژه کلیدی «دوچرخه» نسبت می‌دهد. مطمئنا این اراده مدیر وب سایت نیست.


باید اطمینان پیدا کنید کاربران، در سررسید تلاش برای یافتن یک دوچرخه الکتریکی در گوگل، چه چیزهایی تایپ می‌کنند. در پیوسته باید از آن‌ها در مطالب خویش بهره‌گیری کنید. به عبارتی ممکن است آن چه شما به عنوان کلمه کلیدی مناسب مد نظر دارید، همان عبارتی نباشد که بدست کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال شدنی است با کمی تحقیق متوجه شوید کاربران، بیشتر از «دوچرخه الکتریکی»، از عبارت «دوچرخه برقی» استفاده می‌کنند.


انواع گوناگون کلمات کلیدی در سئو

کلمات کلیدی را بر اساس درازا آن‌ها در دو دسته‌بندی پیمان می‌دهند. همانطور که گفتیم، وقتی تعداد کلمه‌ها افزایش پیدا می‌کند، دیگر عبارت «کلمه کلیدی» معنا و مفهوم پیدا نکرده و «عبارت کلیدی» منطقی‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، به کارگیری آن امروز متداول شده است.


در دسته‌بندی اول، واژه کلیدی بیشتر بدست کاربران جستجو شده و از یک یا دو واژه ساختن می‌شود. در دسته‌بندی دوم، عبارت متشکل از چندین کلمه است، اما در مقایسه با دسته‌بندی اول، حجم جستجوی پایین‌تری دارد. با این حال، موارد طولانی‌، ۷۰ درصد همگی جستجوهای کاربران را برپایی می‌دهند.


حجم کلمات کلیدی


نکته دیگر درباره عبارت‌های یک یا چند کلمه‌ای این است که اگرچه حجم جستجوی بالاتری داشته و به همین انگیزه استفاده از آ‌ن‌ها بهتر به عقیده می‌رسد، ولی چشم وهمچشمی در آن‌ها به شدت بیشتر است. دور نیست هزاران تارنما مشغول رقابت بر راز کسب رتبه خوب برای آن واژه کلیدی باشند. به همین علت وارد شدن وب سایت‌های اخیر تاسیس شده به این چشم وهمچشمی منطقی نیست.


استراتژی بهتر، تمرکز روی عبارت‌های طولانی و در برگیرنده چند کلمه است. اگرچه حجم جستجو برای آن‌ها پایین‌تر است، ولی با داشتن برنامه‌ای مشخص برای سئو تارنما خود، می‌توان به راحتی به رتبه‌های زیاد نکویی دست پیدا کرد. پس از این اتفاق، راه برای بهبود رتبه در عبارت‌های تک یا دو کلمه‌ای حائز رقابت بالا هموارتر می‌شود.


نحوه گزینش کلمات کلیدی درست برای سئو وب سایت

مطلب شما می‌تواند هر کلمه کلیدی داشته باشد، اما رمز موفقیت، انتخاب صحیح‌ترین باره است. به عبارتی ممکن است کلمات کلیدی متعددی برای بهره‌گیری در یک مطلب کاندید باشند، ولی باید بهترین باره را برگزینید. به عنوان نمونه در مثال بالا، هر دو عبارت کلیدی «دوچرخه برقی» و «دوچرخه الکتریکی» درست هستند، ولی یگانه نسبت به دیگری ارجحیت دارد.


قدم نخست – تصمیم‌گیری در ارتباط با واژه ها کلیدی دلخواه

اولین قدم، پاسخگویی به سوالات زیر است:


دوست دارید صفحه‌های تارنما شما، در نتایج جستجوی کدام عبارت‌ها ظاهر شنود؟

کاربران ممکن است از کدام واژه ها کلیدی برای یافتن تارنما شما در موتورهای جستجو بهره‌گیری کنند؟

کدام کلمه‌‌ها، محصولات یا سرویس‌های شما را به بهترین وجه ممکن توصیف می‌کنند؟

پاسخگویی به سوال‌های بالا، به برپایی یک فهرست منجر خواهد شد. این فهرست را باید در قدم بعدی مورد استفاده قرار داد.


قدم دوم – برپایی لیستی از کلمه‌های کلیدی

برای برپایی لیستی از کلمه‌های کلیدی مناسب به منظور فرآوری محتوا، باید لیست بالا را در نظر گرفته و بین موارد تو آن و چیزی که کاربران در موتورهای جستجو وارد می‌کنند، ارتباط برقرار کنید. در این گذرگاه به یک سری دست موزه آنلاین بیچارگی خواهیم داشت. گزینه‌های زیادی به این منظور وجود دارند، اما رهنمود ما، استفاده از Google Keyword Planner (رایگان) و SEMRUSH (پولی) است.


Google Keyword Planner

این دست موزه را باید بخشی از Google Ads دانست که به صورت رایگان، در برگزیدن مشتریان گوگل ادز پیمان گرفته است. می‌توان متعلق به به عنوان ابزاری بسیار نیرومند برای گزینش بهترین کلمه‌های کلیدی به هدف تولید درونمایه سهم برد.


ابتدا وارد Google Ads شده و حساب کاربری جدیدی در آن ایجاد کنید. قدم به قدم در مراحل مختلف قبل رفته و یک کمپین برای خویش بسازید. فقط در این چهره دستور استفاده از Keyword Planner را دریافت خواهید کرد. برای دستیابی به آن به راه TOOLS > KEYWORD بروید.


کلمه کلیدی


بعد از ورود روی گزینه FIND NEW KEYWORDS کلیک کنید. در صورت وارد کردن کلمه‌های مرتبط در اینجا، یک سری کلمه کلیدی بر اساس موضوع برگزیدن شده دریافت خواهید کرد.


کلمه کلیدی


علاوه بر کلمه‌های کلیدی، این ابزار دارای چندین ستون سایر است. ستون Average Monthly Searches نشان می‌دهد عبارت یا کلمه کلیدی توصیه شده، در هر ماه چقدر بدست کاربران باره جستجو پیمان می‌گیرد. کلمات کلیدی دارای بیشترین میزان جستجو لزوما بهترین گزینه‌ها برای تولید محتوا نیستند، چرا که باید ستون Competition را نیز در عقیده بگیرید. این ستون پرتو می‌دهد میزان رقابت در هر مورد معرفی شده چقدر است.


در اینجا هدف از رقابت، تعداد کاربرانی است که از خدمات گوگل ادز برای نمایش خود به کاربران حین جستجو شدن آن واژه کلیدی کاربرد می‌کنند. پس حین به کارگیری Keyword Planner فراموش نکنید این دست موزه مخصوص گوگل ادز بوده و از نقطه نظر سئو، به کاربر اطلاعات ارائه نمی‌کند.


بر بنیاد فهرست ارائه شده و با در عقیده دریافت بهترین موارد برای تارنما خود، کلمه‌های کلیدی کوتاه و ارتفاع را انتخاب کنید این لیست در قدم بعدی مورد بهره‌گیری پیمان خواهد گرفت.


SEMRUSH

SEMRUSH با وجود پولی بودن، دست موزه بسیار ارزشمندی است. از بین قابلیت‌های فراوان آن، Keyword Magic Tool و Topic Research زیاد کاربردی هستند. با استفاده از SEMRUSH، احتیاج به مراجعه به گوگل ادز و ساخت حساب کاربری در آن و همچنین رفتن به LSIGraph به قصد یافتن کلمه‌های کلیدی معنادار (در دسته بعدی) از بین می‌رود.


اولین قدم استفاده از Keyword Magic Tool ایجاد یک حساب کاربری در آن است. می‌توان به چهره آزمایشی، برای هفت روز از SEMRUSH بهره‌گیری کرد. پس از ورود به تارنما در ادامه لاگین با حساب کاربری خود، در پایین دسته KEYWORD ANALYTICS، گزینه KEYWORD MAGIC TOOL را انتخاب کنید. سپس کلمه کلیدی مورد نظرتان را وارد کنید.


وب سایت SEMRUSH


یکی از مزیت‌های SEMRUSH گروه‌بندی واژه ها کلیدی است. برتری استفاده از SEMRUSH در مقایسه با آلت گوگل ادز، نمایش میزان رقابت بر اساس فعالیت وب سایت‌های مختلف است.


Topic Research دومین قابلیت بسیار کاربردی SEMRUSH محسوب می‌شود. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، گوگل مدتی است به جای کلمه‌های کلیدی، بر اساس عناوین اقدام به رتبه‌بندی مطالب می‌کند. با به کارگیری Topic Research خواهید توانست یک واژه کلیدی بلند، پیوسته با یک عنوان خوب، پیدا کنید. برای به کارگیری این قابلیت از منوی سمت چپ روی گزینه TOPIC RESEARCH کلیک کرده و کلمه کلیدی اصلی را وارد کنید.


وب سایت SEMRUSH


آن چه در سمت راست مشاهده می‌کنید، سوالات مربوط به گزینه وارد شده توسط شما است. این تقسیم را می‌توان مشابه سرنوشت People also ask در گوگل دانست، با این تفاوت که به خاطر در نظر گرفتن پرسش‌های مطرح شده در منابع مختلف، عبارت‌های جامع‌تری ارائه می‌کند.


قدم سوم – یافتن کلمه‌های کلیدی معنادار

قدم بعدی، یافتن یک سری واژه کلیدی مربوط به واژه ها کلیدی هدف است. آن‌ها وابستگی تقریبا  و نیرومند با کلمه‌های کلیدی باره نظر و قصد شما دارند. انگیزه این موضوع، عدم امتیازدهی گوگل به صفحه‌های متمرکز روی یک کی‌ورد خاص است، روالی که پیشتر توسط این موتور جستجو پیگیری می‌شد. گوگل اکنون قصد خود را روی عناوین پیمان داده است.


در قدم سوم، موارد پیوسته با واژه ها کلیدی اصلی مطلب را پیدا کرده و از آن‌ها تو نوشته خویش کاربرد می‌کنیم. این موضوع به فهم بهتر گوگل از مطلب و در نتیجه افزایش امتیاز آن کمک زیادی می‌کند. به کارگیری LSI Keyword Generator یا خود موتور جستجوی گوگل بهترین طریق برای دستیابی به کلمه‌های کلیدی معنادار است.


LSI Keyword Generator

به LSI Graph رفته و واژه ها کلیدی هدفتان را وارد کنید. سمانتیک کی‌وردهای توصیه شده را در ستون دوم دفترچه مخصوص فهرست کلمه‌های کلیدی یادداشت کنید.


کلمه کلیدی


برای یافتن واژه ها کلیدی معنادار، به دو طریق می‌توان از موتور جستجوی گوگل سهم برد. شیوه اول، استفاده از سرنوشت “People also ask” است.


کلمه کلیدی


روش دوم، رفتن به سرنوشت “…Searches related to” در ذیل صفحه خواهد بود.


چگونه در مطلب از کلمه کلیدی بهره‌گیری کنیم؟

استفاده از واژه ها کلیدی یافت شده، به گرد دیگر از قسمت‌های سئو یعنی سئو محتوا، به عنوان بخشی از سئو درون صفحه، مربوط می‌شود. در پیوستگی نکاتی در این رابطه ارائه خواهیم کرد.


بهینه‌سازی صفحه نخست تارنما برای کلمه کلیدی اصلی

سئو هوم پیج یا همان صفحه منزل زیاد مهم است. ربات‌های موتورهای جستجو، کراولینگ را با صفحه نخست تارنما آغاز می‌کنند. هر صفحه دارای واژه کلیدی خاصی است و هوم پیج نیز یک صفحه (مهم‌ترین مورد) محسوب می‌شود. باید مهم‌ترین کلمه کلیدی مربوط به سوداگری خود را به صفحه اصلی اختصاصی دهید. به این ترتیب، برای کاربران و موتورهای جستجو مشخص خواهید کرد وب سایت شما درباره چه موضوعی است.


ایجاد صفحه‌ای مجزا برای هر یک از کلمه‌های کلیدی

وب سایت شما احتمالا محصولات مختلفی به فروش رسانده و سرویس‌های متفاوتی ارائه می‌کند. هر سرویس یا فرآورده باید حائز یک صفحه جداگانه، با کلمه کلیدی منحصربه‌فردی برای خود، باشد.


تولید محتوای مستمر برای برقراری وابستگی با کلمه‌های کلیدی

اکنون که کلمات کلیدی مشخص شده و هر یک دارای صفحه‌ای مجزا برای خویش است، باید دست به گریبان روش‌های بلاگینگ شوید. مطالبی با کلمه‌های کلیدی چند بخشی برپایی کرده و درونشان، به صفحه‌های ساخته شده در تقدیر قبلی، بک لینک بدهید.


یک سری قوانین مهم در گذرگاه تولید محتوا

در سررسید فرآوری درونمایه برای صفحه‌های در بر گیرنده کلمه‌های کلیدی و همچنین وبلاگ، باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

تولید کلمات کلیدی

استفاده از واژه کلیدی در URL: واژه کلیدی را باید تو آدرس اینترنتی صفحه ذکر کنید.

استفاده از کلمه کلیدی در عنوان صفحه: کی‌ورد باید داخل عنوان گنجانده شود.

استفاده از کلمه کلیدی در هدینگ H1: اگر با طراحی بهینه وب سایت، عنوان مطلب را همان تگ H1 منحصربه‌فرد صفحه قرار دیتا باشید، این فاکتور با نوشتن واژه کلیدی در عنوان برطرف خواهد شد.

استفاده از کلمه‌های کلیدی چند بخشی در سایر هدینگ‌ها

استفاده از کلمه‌های کلیدی مرتبط (معنادار) حین نگارش محتوای اصلی

ویروس کرونا اولین قربانی خود را در اروپا گرفت

آگنس بوزین (Agnes Buzyn) وزیر بهداشت فرانسه روز شنبه اولین مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در قاره اروپا را اعلام کرد. این فرد یک توریست ۸۰ ساله چینی در فرانسه بوده است که به گفته مقامات فرانسوی، بعد از مشاهده علایم بیماری به دو بیمارستان مراجعه می‌کند، اما هر دو بیمارستان او را مرخص می‌کنند.

بوزین گفت که او شب جمعه از مرگ این بیمار مطلع شده است و این فرد بعد از مثبت شدن نتایج تست آزمایشگاهی‌اش در اواخر ماه ژانویه، در بیمارستان بیچات (Bichat) در شهر پاریس تحت شدیدترین مراقبت‌ها قرار می‌گیرد.

ضمن اینکه، نتایج تست ویروس کرونا برای دختر این مرد هم مثبت اعلام شده و او هم‌اکنون در بیماستان بستری است. با این‌حال، وزیر بهداشت فرانسه گفت که وضعیت این دختر در حال بهتر شدن است و به زودی بیمارستان بیچات را ترک می‌کند. این بیمارستان جزو بیمارستان‌های پیشرفته فرانسه است که اتاق‌های مخصوص قرنطینه دارد.

وزیر بهداشت فرانسه همچنین گفت که تا روز یکشنبه چهار مورد از ۱۱ مورد ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه بهبود یافته‌اند و از بیمارستان مرخص شده‌اند. آخرین مورد هم یک پزشک فرانسوی بوده که روز جمعه مرخص شده است. بوزین می‌گوید که شش تای دیگر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

بیمار فوت‌کرده، یک توریست چینی از استان هوبای چین بوده که بعد از ابتلا به ویروس کرونا، دچار عفونت شدیدی در ریه‌هایش می‌شود. گزارش‌های متناقضی درباره این مرد وجود دارد. وزیر بهداشت فرانسه می‌گوید که او در تاریخ 16 ژانویه به فرانسه رسیده و در روز 25 ژانویه تحت مراقبت‌های شدید پزشکی در بیمارستان بیچات قرار گرفته است. مقامات پزشکی فرانسه قبلا گفته بودند که این فرد در تاریخ 23 ژانویه وارد این کشور شده است.

دکتر یزدان یزدان‌پناه، رییس واحد بیماری‌های عفونی بیمارستان بیچات می‌گوید که این مرد چینی ابتدا به دو بیمارستان فرانسه مراجعه می‌کند، اما این دو بیمارستان او را به‌عنوان یک فرد مبتلا به ویروس کرونا تشخیص نمی‌دهند و به همین خاطر انجام آزمایش‌های بیشتر را لازم نمی‌بینند و او را مرخص می‌کنند.

این مرد، اهل ووهان نبوده و ظاهرا در یکی از شهرهای استان هوبای چین که شامل ووهان هم می‌شود، زندگی می‌کرده است. یزدان‌پناه می‌گوید که نتایج آزمایشگاهی این فرد بالاخره بعد از مراجعه به بیمارستان بیچات، مثبت اعلام می‌شود و در تاریخ 29 ژانویه در این بیمارستان بستری می‌گردد.

تا الان، ۴۶ مورد ابتلا به ویروس کرونا در ۹ کشور اروپایی گزارش شده است که کشور آلمان با ۱۶ مورد، بیشترین تعداد را دارد. براساس جدیدترین آمار، این ویروس تا به‌حال بیش از ۶۷ هزار نفر را در سراسر دنیا آلوده کرده و دست‌کم ۱۵۲۶ نفر را به کام مرگ کشانده است. سازمان بهداشت جهانی، این ویروس را تهدیدی برای سلامت جهانی اعلام کرده است.

در حال‌حاضر دولت چین ۶۰ میلیون نفر از مردم این کشور را در قرنطینه نگه داشته و بیمارستان‌های اورژانسی و مراکز کنترل متعددی را برای مبارزه با گسترش ویروس ساخته است. هم‌اکنون، اکثر رستوران‌ها، سینماها و سایر کسب و کارهای کشور چین بسته شده‌اند و تقریبا همه مسابقات ورزشی و رویدادهای فرهنگی این کشور لغو شده‌اند.

وانگ یی (Wang Yi)، وزیر خارجه چین، روز شنبه در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که کشور او مصمم است که با این بیماری مبارزه کند و آن را شکست دهد. او گفت که این بیماری مسری، چالش بزرگی را برای رشد اقتصادی چین ایجاد کرده، ولی او مطمئن است که شرایط این کشور به‌زودی به حالت عادی برخواهد گشت و چین دوباره قوی‌تر از قبل ظاهر خواهد شد.

لوئیجی دی مایو (Luigi Di Maio)، وزیر خارجه ایتالیا هم که در این کنفرانس امنیتی حضور داشت گفت که همه ایتالیایی‌هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا قصد بازگشت به ایتالیا را داشتند به این کشور بازگردانده شده‌اند. آخرین مورد، یک دانش‌آموز ۱۷ ساله بود که روز شنبه با یک پرواز نظامی به ایتالیا برگشت. نتایج آزمایشگاهی این نوجوان منفی بوده و حالا او باید دو هفته را در قرنطینه‌ای در نزدیکی شهر رم سپری کند.

منبع:

https://itresan.com/291104/%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d9%82%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be/