تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

در این مقاله کوشش داریم شما را با فرآورده میز تحریر باکس دار آریا آشنا نماییم که دربایستن هر کسی می‌باشد محصولی کوچک و به اصطلاح جمع و جور که برای احضار و به طور کلی تحریر زیاد مناسب می‌باشد. بعد اگر به پیگیری یک میز و صندلی طرح دار و باکس دار پسندیده هستید با ما به اتفاق باشید. دقت داشته باشید که دیگر زمان آنکه فرزندان شما بر روی زمین طویل بکشند و تکالیف درسی خویش را انجام بدهند پایان یافته و وانگهی برای ممانعت از دردهایی که بعدا ممکن است به سراغ فرزندانمان بیاید، بهتر است که به فکر تهیه میزهایی برای آنها باشیم که از مشکلاتی که بعدا برایشان پیش خواهد آد بازداری کنیم.

محتوا  نهان 
1 میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو
2 میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو
3 میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
4 میز تحریر کودک باکس دار
4.1 خاصیت های میز تحریر کودک باکس دار
5 میز تحریر باکس دار و صندلی
5.1 خاصیت های میز تحریر باکس دار آریا
6 قیمت میز تحریر باکس دار آریا
میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو
میز تحریر باکس دار آریا به صورت تاشو طراحی شده است که مایه می‌شود در هر مکانی قابل استفاده بوده و به همین دلیل فضای کمی هم برای نگهداری احتیاج دارد . از ویژگی های این میز می تاب به داشتن باکس تو پیشه برای جمع آوری وسایل اشاره کرد ، علاوه بر این میز هم تاشو است و هم قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد که می توانید برای از سنین کودک الی بزرگسال بهره‌گیری نمایید، علاوه بر این سطح این میز ضدخش است .عکس پس زمینه

فرزندان شما می‌توانند میز های تحریر باکس دار آریا را در خانه به چهره اشتراکی بهره‌گیری کنند چون به صورت تنظیم شو طراحی شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند می‌توانید با پروا قد ارتفاع آن را تنظیم کنید.
ابعاد این میز 50*70 است این سایز بسیار پسندیده برای نگارش و خواستن و ناچیز جا است و به دلیل اینکه دارای باکس می‌باشد بیچارگی نیست کتاب روی آن چیده شود و شما به راحتی می‌توانید از باکس آن استفاده کنید.

میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو
این محصول با صندلی به اتفاق است صندلی که ارگونومی مناسبی داشته و در طول استفاده شما کمتر احساس خستگی خواهید کرد. باید در نظر داشته باشید کاربرد کودکان شما از میز صندلی بسیار برای سلامتی آن ها موقع درس خواندن کمک می‌کند چون وقتی فرهنگ آموز بر روی زمین در حال درس خواستن است بدن در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در طولانی مدت مایه درد های کمر و گردن برای کودکان می‌شود.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح درگذشت عنکبوتی

روکش موجود بر روی آن نیز به چهره وایت برد بوده و قابلیت نوشتن و پاک کردن را برای اولاد شما فراهم می‌کند.

میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
یکی از معضلاتی که کودکان اثناء مطالعه و انجام دادن تکالیف خود با آن همراه هستند این است که بی نظمی زیادی به علت استفاده از کتاب و دفتر های بسیار به هستی می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا اتوماتیک کاربرد کنند بعد مرتب بودن می‌تواند تاثیر آن ها را بالا برده و راحتتر به تکالیف خویش بپردازند از این رو به کارگیری میز تحریر باکس دار می‌تواند این مشکل را به طور کامل حل کند.عکس بعد زمینه

میز های تحریر باکس دار آریا حائز باکس هایی هستند که جای کاملی برای پیمان دادن کتاب ها و در ضمن ابزارها تحریر فرزندان شما فراهم می‌کند.

میز تحریر کودک باکس دار
میز تحریر باکس دار آریا به دلیل اینکه قابلیت تنظیم بلندی دارد مناسب برای کودکان می‌باشد. بدین قصد طرح های گوناگون کارتونی نیز بر روی آن قرار گرفته است که اغلب باره پروا کودکان قرار می‌گیرد که تنوع بالایی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سنه به بالا می توانند استفاده نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این صورت است که در پایین میز یک درجه تنظیم دارد که الی 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره دلخواه تنظیم نمایید.

طرح های کارتونی مانند: زرح بتمن، طرح پونی، طرح فرند، طرح ماشین ها، طرح گیتی، و طرح بن بدن .میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح ماشین ها
یکی از موارد مثبت این نوع میز تحریر باکس دار آریا این است که به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرده و مایعات مایه تغییر حالت آن‌ها نمی‌شود. علت آن هم به کارگیری روکش ملامینه و پیمان دادن نوار PVC در لبه های میز است.

ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار
حمل نقل آسان با دسته طراحی شده با مقاومت کافی
دارای سطح شیبدار
جمع شدن پایه ها به چهره کامل
فضای خالی ذیل میز برای هرچه راحتتر شدن برای قرارگیری پاها
استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تکالیف، میز طراحی و …
مقاوم در مساوی وزن اجسام تا 75 کیلو گرم
موارد کاربرد : اتاق نوجوان ،خوابگاه های دانشجویی ،منازل با فضای کم، به عنوان هدیه
دارای دو ابعاد
دارای طرح مدرج و طرح دار
این میز تحریر تاشو در مدل های وایت بردی حائز روکش فورمیکا میباشد.
دارای جا مدادی
دارای جک آرام بند برای باز و بسته شدن درب باکس

میز تحریر باکس دار و صندلی
با تهیه فرآورده میز تحریر باکس دار آریا شما دیگر بیچارگی نیست صندلی جداگانه ای برای آن تهیه کنید چون یک صندلی همرنگ و پیوسته با خود میز در اختیا شما پیمان می‌گیرد.
در این محصول سعی شده است که صندلی با ارگونومی مناسبی ساخته شود که باث می‌شود خستگی در طول کاربرد به کمینه برسد و به یک محیط آسان برای استفاده تبدیل شود. میز تاشو تنظیم شو یاس طرح باکس دار که بسیار پسندیده است برای محیط آپارتمان و خانه های کوچک، این میز را می توانید در مواقع عدم نیاز جمع کرده و ساحل بگذارید. تاهرسنی ازآن کاربرد نمایند.علاوه بر این ، میز دارای یک باکس پنهان است که وسایل اضافه و خودکار و دفتر و… را می توانید در تو آن بگذارید و سطح میز شما دائم تمیز باشد.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار -7

رنگ موجود بر روی پایه های میز تحریر باکس دار آریا به صورت رنگ کوره ای بوده که در بهره‌گیری طولانی مدت و در چهره ضربه رنگ پریدگی پیدا نمی‌کند و شما می‌توانید با خیال آسان چندین سنه بدون تغییر ظاهری متعلق به بهره‌گیری کنید.

ویژگی های میز تحریر باکس دار آریا
• جنس باکس میز MDF
• ارکان لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک
• ابعاد 50*70
• با توانایی افزایش و تفریق بلندی و جمع شدن پایه ها
• جنس صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش وایت برد

قیمت میز تحریر باکس دار آریا
در این محصول کوشش شده بهترین کیفیت با کمترین هزینه برای استفاده شما فراهم شود.  میز تحریر باکس دار ما تضمین می‌کنیم که فرآورده با کیفیت و با پسندیده ترین هزینه را در پسندیدن شما پیمان دهیم. برای هشدار از قیمت و برگزیدن طرح مناسب خویش می‌توانید با سرنوشت محصولات در سایت مراجعه کرده و با تماس با بخش فروش فرآورده خود را تحویل بگیرید. برای دید محصولات بیشتر به سایت آریان رهپویان آپادانا مراجعه کنید.

۹۰۰۰ ترابرد موفق در آخرین ماه سال ۹۸ به ثبت رسید

رسانه کلیک – آمار ترابردها در ماه اسفند سال ۹۸،‌ حاکی از انجام ۹۰۰۰ ترابرد تکمیل‌شده در سه اپراتور همراه کشور است.

 طرح ترابردپذیری شماره‌ها (MNP) این امکان را فراهم می‌کند که به‌موجب آن مشترکان می‌توانند به حفظ شماره خود، اپراتور ارائه‌دهنده خدمات خود را عوض کرده و از خدمات اپراتور مقصد استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۵ اجرایی شد و البته برخی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است برخی از درخواست‌های ترابرد از سوی مشترکان با موافقت مواجه نشود.

برای اجرای این طرح لازم است که در گام اول مشترک از طریق مراجعه به سایت یا مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی اپراتوری که قصد دارد به آن مهاجرت کند، فرم درخواست را تکمیل و به عبارتی برای اجرای این طرح ثبت نام کند. پس از آن در صورتی که فرد از شرایط لازم برخوردار باشد از طریق یک پیامک تأیید ثبت نام او به اطلاعش خواهد رسید.

همچنین پیش از اجرای طرح ترابردپذیری لازم است مشترک حداقل سه ماه در اپراتور ارائه‌دهنده خدمات اولیه فعالیت داشته باشد. از سوی دیگر امکان تغییر اپراتورها تنها دو بار در سال میسر است و پس از این تغییرات هزینه تمامی سرویس‌ها، تماس و پیامک مطابق با اپراتوری که به آن ترابرد شده محاسبه خواهد شد.

از ابتدای راه‌اندازی این طرح در سال ۹۵، ۹۳ هزار و ۶۹ مورد ترابرد، در سال ۹۶، ۵۰۱ هزار و ۵۵۱ ترابرد، در سال ۹۷، ۴۹۹ هزار و ۶۹۵ ترابرد صورت گرفته است. طبق آخرین آمار، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ترابردهای صورت‌گرفته در اسفندماه سال ۹۸ را منتشر کرده که این آمار در جدول زیر آمده است.

البته تنها تعداد تراز، ملاک اول بودن یک اپراتور در ترابرد نیست. موارد دیگری از جمله کیفیت، تعداد تخلفات، سرعت ترابرد و تجربه کاربری هم وجود دارد و بعضی از این پارامترها به نحوه ارائه سرویس برمی‌گردد.

ممکن است یک اپراتور در یک مدت زمان، سرویس خاصی ارائه دهد که در آن زمان مشترک به اپراتور ترابرد کند و بعد بخواهد به اپراتور مبدا خود برگردد؛ این دلیل نمی‌شود اپراتوری که از آن بازگشته، سرویس نامناسبی داشته و یا اپراتوری که الان انتخاب کرده سرویسش مناسب است.

احراز نشدن هویت مانند تطابق نداشتن مشخصات اعلام‌شده با مشخصات دارنده شماره، رعایت نکردن ترابرد نظیربه‌نظیر مانند درخواست ترابرد سیم‌کارت دایمی به اعتباری و برعکس، فعال نبودن سیم‌کارت، فعال‌بودن کمتر از سه ماه سیم‌کارت شماره مورد درخواست برای ترابرد و پرداخت نکردن به موقع صورتحساب اولیه صادرشده از اپراتور فرستنده توسط مشترک در سیم‌کارت‌های دائمی از دلایل رد درخواست ترابرد عنوان شده است.

منبع:

https://click.ir/1399/01/23/%db%b9%db%b0%db%b0%db%b0-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b9%db%b8-%d8%a8%d9%87/

هزینه ۲۳.۴ میلیون دلاری فیسبوک برای امنیت و سفر هوایی مارک زاکربرگ


رسانه کلیک – فیسبوک در سال ۲۰۱۹ برای تأمین امنیت مارک زاکربرگ مدیرعامل این شرکت و پرداخت هزینه پروازهای خصوصی وی ۲۳.۴ میلیون دلار هزینه کرده است. این در صورتی است که گفته می‌شود حقوق او همچنان یک دلار است!

بر اساس برخی اطلاعات و آمار مالی منتشر شده، اگر چه حقوق سالانه مارک زاکربرگ از فیسبوک کماکان یک دلار است، اما هزینه امنیت و مسافرت‌های هوایی وی از ۹.۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ به ۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ و ۲۳.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است.

از این رقم حدود ۱۰.۴ میلیون دلار مربوط به تأمین امنیت منزل شخصی زاکربرگ و همین طور حفاظت از وی در زمان مسافرت‌های مختلف بوده است. ۱۰ میلیون دلار دیگر هم برای حفاظت از وی و خانواده اش در نقاط مختلف صرف شده است. هزینه‌های پروازهای خصوصی زاکربرگ نیز بالغ بر ۲.۹۵ میلیون دلار بوده است. این رقم در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ به ترتیب ۲.۵۹ و ۱.۵۲ دلار بوده است.

در این میان شریل سندبرگ مدیر امور عملیاتی فیسبوک هم در سال ۲۰۱۹ در مجموع ۸۷۵ هزار دلار حقوق دریافت کرده که نسبت به رقم ۸۴۳ هزار دلار سال ۲۰۱۸ مقداری افزایش نشان می‌دهد. وی در سال ۲۰۱۹ حدود ۹۰۲۷۴۰ دلار پاداش دریافت کرده که نسبت به رقم ۶۳۸ هزار دلار سال ۲۰۱۸ افزایش نشان می‌دهد. همچنین وی سهامی به ارزش ۱۹.۶۷ میلیون دلار را در قالب پاداش دریافت کرده که نسبت به رقم ۱۸.۴۲ میلیون دلار سال ۲۰۱۸ افزایش نشان می‌دهد.

هزینه تأمین امنیت شخصی سندبرگ در سال ۲۰۱۹ به ۴.۳۷ میلیون دلار افزایش یافته که در مقایسه با رقم ۲.۹ میلیون دلار سال ۲۰۱۸ افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد. هزینه پروازهای خصوصی وی نیز از ۹۰۸ هزار و ۶۷۷ دلار در سال ۲۰۱۸ به ۱.۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

منبع:

https://click.ir/1399/01/23/facebook-costs-for-security-and-air-travel-zuckerberg/