تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

بازاریابی تلفنی را چگونه با چند نکته بهتر انجام دهیم؟

بازاریابی تلفنی را با سپریدن بنیادین و صحیح آن توسط کارشناسان فروش به شکلی بهتر سپریدن دهیم. اگر چنین افرادی در کسب و کار خویش داریم به این موارد اغلب پروا کنیم لغایت نتایج بازاریابی تلفنی را بهتر کنیم.

در هر تماس تلفنی، شما کمتر از ده ثانیه سررسید دارید در همان جملات نخست برای شنونده مشخص کنید که این تماس چه سودی برای او دارد و چرا به نفعش است که مکالمه را در بازاریابی تلفنیادامه دهد.

بر جملات ابتدایی در هر بازاریابی تلفنی به اندازه کافی فکر کنید و آن ها را یادداشت کنید و هر از برخی مواقع ایده ی بهتری به ذهنتان رسید آن ها را ویرایش کنید و از جملات جدید بهره‌گیری کنید.

در بازاریابی تلفنی هیچ گاه از شخص روبرو نخواهید در ابتدای مکالمه تصمیم گیری کند، نخست مزایا را بگویید و شخص روبرو را به تدریج به سمت تصمیم گیری هدایت کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که در بازاریابی تلفنی مشتریان شما از سایرین نیز می توانند خرید کنند بعد کوشش کنید قبل از تماس مزایای با ارزش و متمایز از رقبا را برای مشتری در نظر بگیرید.

با سوالات هوشمندانه بازاریابی تلفنی در مشتری پرماسیدن مالکیت ایجاد کنید. مثال: بیایید فرض نماییم شما محصول ما را خریداری کرده‌اید فکر می کنید چه مسائلی را از شما حل خواهد کرد؟

در بازاریابی تلفنی به مشتری چند توصیه متوالی ارائه ندهید، گزینه‌های بیشتر مایه ترس از خرید خواهد شد.

برای ادراک به این سوژه که رقیبان چه قیمتی پیشنهاد کرده اند، از او بپرسید در حال حاضر برای این مورد چقدر پرداخت می کند یا خرج می کند؟

هیچگاه از رقیبان در بازاریابی تلفنی بدگویی نکنید و آن ها را پایین سوال نبرید. اطلاعات با ارزش به مشتری بدهید. خود مشتری آن ها را پایین سوال خواهند برد.

از اشخاص سومی برای اعتبار بخشیدن به کارتان استفاده کنید. مثلا: سایرین هم از این تعلیم ها بهره‌گیری کرده اند و ما فوق تصورشان فروش‌شان افزایش یافته است.

بدون هیچ نوع ترسی در بازاریابی تلفنی به مشتری رهنمود خرید بدهید. در این طریق بردباری خرید خیلی اغلب می شود.

نکاتی چند در بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

 

چگونه بازاریابی و فروش تلفنی انجام دهیم؟


اعتراضات مشترکی که بیشتر مشتریان مطرح می کنند را جمع آوری کنید و پاسخ های قانع کننده برای‌شان بیابید و در برخورد با مشتریان جدید متعلق به استفاده کنید.

با رقیبان‌تان تماس بگیرید و به عنوان مشتری با آن ها گفتگو کنید و به دقت  بررسی کنید که آنها چگونه با مشتری تصادف می‌کنند و به اعتراضات چگونه پاسخ می دهند. احتمالاً از آن‌ها مطالبی بیاموزید که نقاط ناتوانی آنان را نیز رسیدگی کنید الی به مشتریان خود، خدمات بهتری بدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد