تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام ؛ چگونه وارد دنیای اینستاگرام شویم؟

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای شما که می‌خواهید عضوی از جامعه وسیع و فعال اینستاگرام باشید، ضروری است. در ادامه این نوشته همراه باشید؟

اینستاگرام در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی تاکنون تنها در کافه‌بازار بیش از ۲۵ میلیون بار دریافت و نصب شده است. فعالیت‌های مجازی مردم با ظهور پیام‌رسان‌ها و رسانه‌های اجتماعی بسیار قوت گرفته است.

در دنیای امروز اینترنت تنها دیگر یک شبکه برای رد و بدل کردن اطلاعات نیست. وب‌سایت‌ها بیش از هر آنچه که تصور می‌کردیم در زندگی ما نفوذ کرده‌اند. بسیاری از جنبش‌ها و اکت‌های اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی را می‌توان مثال زد که همین فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام آغازگر و یا تقویت‌کننده آنها بوده‌اند. شاید به همین دلیل هم باشد که بسیاری از دولت‌ها از این قدرت نوظهور واهمه دارند و سعی بی‌اثر در مسدودکردن و جلوگیری از دسترسی مردم به آنها می‌کنند.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

  • چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟

برای تبدیل شدن به یکی از اعضای شبکه اجتماعی اینستاگرام باید یکی از سه روش زیرا را که در زمینه آموزش ساخت اکانت اینستاگرام ارائه شده‌اند، دنبال کنید. با تکراتو همراه باشید تا ثبت نام در اینستاگرام را یاد بگیریم!

ساخت اکانت اینستاگرام با شماره موبایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد