تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

شیشه بالکن ریلی تاشو

شیشه ایوان ریلی تاشو تبریزسکوریت

۲ نگرش / ایوان شیشه ای تاشو ریلی، شیشه بالکن، شیشه ایوان تاشو / از farshad ahangar

بالکن شیشه ای ریلی تاشو امروزه یک نیاز لوکس و مختص پایتخت نیست، کل ی ما در هر شهری که هستیم بزرگ یا کوچک می توانیم از فواید آن بهره ببریم. ناحیه ی کبیر آذربایجان با داشتن شهرهایی چون: تبریز، ارومیه و… از عقیده موقعیت جغرافیایی در شرایط خاصی پیمان دارد، بعضاً تابستان گرم و زمستان بسیار سرد ایوان ها را غیر قابل بهره‌گیری کرده است؛ از طرفی خنکی ارزشمند داخل نیز بعضاً از این سرنوشت دچار برباد دان می شود.


شیشه بالکن ریلی تاشو یک احتیاج و یک ضرورت:

امروزه با ارائه نسل جدید شیشه ایوان  ریلی تاشو این امکان برای شما فراهم‌شده الی در فصل زمستان فضای بالکن شما به یک محیط قشنگ و گرم تبدیل گردد، این محصول معمولاً از عرض به ابعاد ۴۰تا۶۰سانت تقسیم‌شده و بین هر شیشه درزگیر هستی دارد و زمانی که این پانل‌ها بسته می‌شود هیچ فضایی جهت ورود هوای سرد و یا گرد وخاک به‌جا نمی‌گذارد الی برای شما محیطی دلنشین-دلپذیر در فضای بالکنتان فراهم گردد، در فصل تابستان شما این امکان رادارید تا در چهره دربایستن شیشه ایوان ریلی تاشو خود را جمع کنید و فضای بدون شیشه داشته باشید ف این فرآورده به‌صورت L شکل در قسمت انتهایی دیوار پیمان می‌گیرد که با اشغال فضای بسیار مختصر امکان تغییر فضای مد نظر شمارا فراهم می‌آورد.


بالکن شیشه ای تاشو ریلی

بالکن شیشه ای تبریز سکوریت

مزایای شیشه بالکن ریلی :

• نمای یکدست شیشه‌ای جهت فضای بالکن به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا گیر دید.

• شیشه تراس این امکان را برای بهره بردار مهیا می‌کند که در فصول مناسب سنه سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره‌مند گردد.

• به واسطه بسته شدن مکان با شیشه‌های متحرک شیشه تراس، مسیر ورود پرندگان، یکتا و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می‌شود پاکیزگی فضای شما با به کارگیری بالکن شیشه‌ای کاملاً آسان خواهد بود.

• شیشه ایوان به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می‌باشند.

• شیشه بالکن از پانل‌های عمودی تشکیل‌شده است که در بالکن شما نمایشی بدون مانع و بدون پروا به شرایط آب و هوایی را به شما ارائه می‌دهد.

هر یک از پانل‌ها مستقل است که به‌عنوان یک درب کشویی و یا به‌صورت درب لولایی نصب می‌گردد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد