تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

سرویس کاران تعمیر لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشوییتعمیر ماشین لباسشویی یگانه از موضوعات درد سرساز است که اگر به موقع اقدام نشود ناچار می شوید، دردسر شستشن لباس ها را خودتان به جان بخرید! تعمیرات ماشین لباسشویی در زمانی که دستگاه به سخت برمی خورد امری جدی است! ولی برای سرویس ماشین لباسشویی باید چه مواقعی اقدام نمود؟ احتمالاً لباسشویی شما روشن نمی شود! یا شستشوی لباس ها با لرزش و صدای زیاد به اتفاق است، احتمالاً هم پوشاک هایتان بدون هیچ مشکلی شسته شده، منتها درب ماشین لباسشویی باز نمی شود! این موارد ممکن است در هر زمانی مایه زحمت شود. منتها برای تعمیر کردن ماشین لباسشویی از چه تعمیرکار و سرویسکاری استفاده کنید، حرف اول و سرانجام را در تضمین دستگاه شما می زند. ما نیز بر پای بست، این آیتم، هدف داریم راهکارهای نگهداری از ماشین لباسشویی و شناسایی یک تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی را در قالب مطالب مهمی به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید اگر ماشین لباسشوییتان مبتلا دشوار شده است و بنظرتان می آید که خودتان می توانید آن را تعمیر کنید،این مطلب را تا ته پیگیری کنید. اگر نیاز به عیب یابی ماشین لباسشویی دارید می توانید با شماره ای که در ابتدای این صفحه وحود دارد تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.در اسرع وقت،نزدیکترین تعمیرکار ما به محل سکونت شما خواهد آمد. اگر ماشین لباسشوییتان احتیاج به تعویض قطعات دارد و یا پرماسیدن می کنید ماشین لباسشوییتان بیچارگی به سرویس دارد نیز با عدد ذکر شده تماس حاصل فرمائید. برای اطلاع از بها ها نیز می توانید با سرویس کاران تماس گرفته و از همکاران ما درخواست تعرفه های قیمتی را بکنید.
چه برندهایی تحت پوشش سرویسکاران برای تعمیرلباسشویی است:
برندهای ماشین های لباسشویی بسیار بسیار هستند. ما با وابستگی چندین تعمیرکار در هر برند و تعلیم حرفه ای آنها افرادی با تجربه و چیره دست را برای تعمیر انواع برندهای ماشین لباسشویی برای شما ارسال می کنیم. در ذیل لیست برندهای تحت پوشش تعمیرات ماشین لباسشویی سرویسکاران آورده شده است:
سامسونگ
ال جی
بوش
اسنوا
دوو
باکنشت
زیرووات
بکو
پاکشوما
پارس
کنوود
آریستون
ویرپول
آاگ
آبسال
و...
اگر ماشین لباسشویی شما در لیست بالا نیست نگران نباشید. با ما تماس بگیرید تا مشکلتان را حل نماییم سرویسکاران چه ماشین های لباسشویی را تعمیر و سرویس می کند؟ همانطور که در بالا هم بدان اشاره کردیم برای ما فرقی ندارد که ماشین لباسشویی شما چه مدل و مارکی داشته باشد. ما با ارائه خدمات کامل در زمینه ی تعمیرات ماشین های لباسشویی در خدمت شماییم. در زیر فهرست گونه ها ماشین های لباسشویی قابل تعمیر برای شما آورده شده است:
ماشین لباسشویی های خانگی
ماشین لباسشویی های صنعتی
ماشین لباسشویی های دوقلو و سطلی
ماشین های لباسشویی قدیمی و درب از بالا
ماشین های لباسشویی درب از جلو
با کدهای خطای ماشین های لباسشویی آشنا شوید:
با توجه به سیل سوالات شما عزیزان در خصوص کدهای خطایی که در ماشین های لباسشویی نما می شود باید خاطرنشان کنم کلیه این کدها بر پای بست، استانداردهایی مورد تایید کلیه شرکتهای سازنده ی ماشین لباسشویی برپایی می شوند. بعد فرقی نمی کند ماشین لباسشویی سامسونگ این خطا را بدهد یا بوش، اگر کدها احد باشد پس حتما یک دشوار واحد برای این ماشین های لباسشویی پیش آمده است. در ذیل فهرست متداول ترین خطاهای موجود در ماشین های لباسشویی را تماشا خواهید کرد:
خطای F04 در لباسشویی آریستون بخاطر مشکل در هیدروستات است. برای تعمیر آن باید حتما از سرویسکار حرفه ای کمک بگیرید.
خطای F2 برای ماشین های لباسشویی بخاطر مشکل در تخیله آب صورت می گیرد که در این صورت شما دربایستن به عوض کردن پمپ تهی سازی دارید که این کار نیز باید توسط تعمیرکار کارآزموده ماشین لباسشویی انجام شود.
خطای FOD بمنظور فرآوری کف زیاد است که باید برای رفع آن با ما تماس بگیرید.
خطای E1 مربوط به شیر برقی است که باید جایگزینی شود.
خطای E01 خطایی مربوط به درب ماشین لباسشویی است.
مشکلاتی که مشتریان ما درباره ویرانی ماشین لباسشویی برایشان قبل می آید: بیشتر مشتریان ما بر نشان اتفاق افتادن احد از موارد با ما تماس می گیرند. اگر شما هم گرد از مشکلاتی که در زیر آورده شده روبرو شده اید با سرویسکاران تماس بگیرید:
لباس ها به نکوداشتن شسته نمی شود و کثیفی و لک روی آنها می ماند.
دیگ درون ماشین لباسشویی نمی چرخد و کار نمی کند.
لباسشویی اصلا روشن نمی شود!
ماشین لباسشویی برق می دهد (خیلی مراقب باشید و سریعا تماس بگیرید)
لباسشویی موقع شستن پوشاک ها صداهای شگفت غریب می دهد.
هنگام شستن تکان های شدید و غیر قابل کنترل می کند.
در ماشین لباسشویی بسته نمی شود یا بسته شده سایر مفتوح نمی شود.
خشک کن ماشین کار نمی کند.
وقتی خشک کن پیشه می کند ماشین لباسشویی بسیار صدا می دهد.
زمان سنج ماشین لباسشویی درست نشانه نمی دهد.
ماشین لباسشویی کف می کند و کفش از ماشین در هنگام شستن بیرون می زند.
لاستیک های حفاظتی از آب ماشین پوسیده و آب بعد می دهد.
از جایگاه پودر استفاده چندانی بابت شستشو نمی شود.
مشکل با شستن با آب گرم داریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد