تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

ضمانت تعمیرلباسشویی

تعمیرگاه های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در طهران کدامند ؟

ما خودمان را بهترین و قابل اعتمادترین تعمیرگاه لباسشویی در طهران میدانیم. این خود ستایی نیست چون ما با ده ها تکنسین چیره دست و با تجربه تعمیرات ماشین لباسشویی در چهار مرکز شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و با گارانتی خدمات اتمام شده حاضر تعمیر لباسشویی شما با هر برند و مدلی در استان تهران هستیم .


ثبت تعمیرلباسشویی در تهران به چه چهره می باشد؟

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در طهران توسط حامی سرویس به این چهره است که بعد از ثبت درخواست شما چه به چهره تلفنی یا آنلاین، ما در کمترین موعد شدنی نزدیکترین تعمیرکار و متخصص را جهت تعمیر ماشین لباسشویی به محل شما اعزام می نماییم و تمام تلاشمان این است که خرج تعمیر ماشین لباسشویی شما با کمترین مبلغ ممکن انجام شود.


تعمیرات ماشین لباسشویی آیا ضمانت دارد؟

گروه حامی سرویس چون از قطعات اصلی و فابریک بهره‌گیری می کند بعد از تعمیر ماشین لباسشویی همان قسمت تعمیر شده و قطعات جایگزینی شده را به مدت 6 ماه گارانتی و ضمانت می کند. و در این مدت شما هیچ وجه هزینه ای پرداخت نمی کنید حتی خرج ایاب و ذهاب به عهده حامی سرویس می باشد.


ما خدمات تعمیرات لباسشویی در طهران را برای همگی برندهای معتبر و سرشناس مشابه برند های ذیل سپریدن می دهیم.


بوش، آاگ، ال جی، سامسونگ، زیمنس، ویرپول، زیرووات، کندی، حایر، وستل، میدیا، پاناسونیک، بکو، مابه، فریجیدر، کنوود، آریستون، جنرال الکتریک، توشیبا، ایندزیت، هیوندای، دوو، زان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد