تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تفاوت سئو on-page و سئو off-page

تفاوت سئو on-page و سئو off-page

فیس‌بوک  تلگرام 

آیا می دانید مشاغل کوچک باید نزدیک ۸٪ از درآمد خویش را به بازاریابی وابستگی دهند؟


اما صبر کنید ، تحقیقات نشانه می دهد که در سنه ۲۰۱۷ ، به طور متوسط ۵۱٪ از کل ترافیک وب از جستجوی ارگانیک حاصل شده است.در پیوستگی نوشتار به تفاوت سئو on-page و سئو off-page نیز می پردازیم:

اگر راهبرد بازاریابی مشاغل حقیر شما عمدتاً دیجیتالی است ، باید دست کم ۳ الی ۴٪ برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خرج کنید. بحران این است که اغلب صاحبان مشاغل کوچک در ارتباط با بهینه سازی موتور جستجو چیز زیادی نمی دانند.

اگرچه احتمالاً این فایده ایی برای شما نخواهد داشت که چگونه سایت خویش را از بالا به زیر جستجو کنید ، اما باید به اندازه کافی بدانید که هنگام خرید برای خدمات پسندیده بازاریابی صحبت کنید.

در ساده ترین سطح ، شما باید اصول اولیه در سئو on-page در روبرو سئو off-page و آنچه که هر یک از این دسته های سئو را شامل می شود را فهم کنید.

تفاوت سئو on-page و off-page

طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page

سئو On-page و سئو Off-page چیست؟

در بالاترین سطح ، بهینه سازی موتور جستجو را می نا به On-page و Off-page دسته کرد. SEO on-page دربرگیرنده عواملی است که یک مالک وب سایت می تواند به طور سر راست در سایت خویش دستکاری کند. سئو off-page به سیگنال های دیجیتال در خارج از وب سایت شخصی خود اشاره دارد که بازاریابان می توانند به طور غیرمستقیم روی آن تأثیر بگذارند.

تفاوتهای چشمگیری بین سئو On-page و Off-page هستی دارد که در تقسیم های بعدی به آنها خواهیم پرداخت. در سطح استراتژیک ، SEO Off-page مشکل و خسته کننده تر از این دو است ، بنابراین ما آغاز آن را پوشش خواهیم داد.


سئو Off-page چیست؟

بهینه سازی Off-page شامل اقداماتی است که می تواند در خارج از تارنما واقعی شما برای درمان رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما سپریدن شود. این اقدامات برای منعکس کردن اعتبار وب سایت شما و پروانه صنعت است. نظر به اینکه این سیگنال های رتبه بندی موتور جستجو از تارنما های سایر به دست می آیند ، به راحتی قابل دستکاری نیستند.


فاکتورهای سئو Off-page

چندین عامل سئو Off-page از سایت هستی دارد ، از جمله:


-بک لینک به تارنما شما

-برندسازی و اسم تجاری

-سیگنال های شبکه اجتماعی

بک لینک

به عنوان رتبه بندی صفحات وب در نتایج موتور جستجو ، به رتبه بندی فکر کنید. اگر می خواهید در صفحه اول باشید ، صفحه شما باید رأی بگیرد. در دنیای Off-page ، به صورت بک لینک ارائه می شوند. بک لینک ها لینکهای وب سایتهای خارجی هستند که کاربران و خزنده های موتور جستجو را به وب سایت شما ارسال می کنند.

بسته به بستگی و ارزش آنها ، بک لینک ها می توانند بر درجه بندی های ارگانیک شما الی درجه های گوناگون تأثیر بگذارند.

شما می توانید معتبرترین بک لینک در دانشمند را داشته باشید ، اما اگر به سایت یا صنعت شما ارتباطی نداشته باشد ، صفحات شما در رتبه بندی سخت خواهند داشت.


برندسازی و نام تجاری

برای بسیاری از نوآوری ها و مشاغل حقیر ، برند نام تجاری واژه ای است که تنها در چهره داشتن سرمایه گذاری در سازمان خود از اسپانسر برخوردار است.

در این باره خاص ، ما شواهد مشخصی داریم که تأیید می کنیم که ممکن است یک اسم بازرگانی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو خارج از صفحه برای سایت شما باشد. با توجه به الگوریتم پاندا Google.

وقتی گفتگو از SEO بیرون از صفحه است ، به عقیده می رسد بیان برند به همان اندازه لینک های وب سایت شما مهم هستند.


طراحی سایت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page

سیگنال های شبکه اجتماعی

از آنجا که سئو off-page به معنای منعکس کردن ارزش یک سایت در دنیای راستین است ، منطقی است که داشتن اعتبار اجتماعی در دنیای دیجیتال یک سیگنال رتبه بندی است.

برای نشان دادن اینکه به کارگیری سیگنال های اجتماعی برای رتبه بندی های ارگانیک کاملاً نظری نیست ، به نوشتار جستجوی محتوای کاربران برجسته در ثبت نوکاری شبکه های اجتماعی ، نگاهی بیندازید به ایالات متحده این حق ثبت نوآوری بدون خواندن همه چیز ، توانایی Google را برای افزایش رتبه بندی بر اساس آنچه که اتصالات رسانه های اجتماعی شما با ارزش می دانند ، نشانه می دهد.

این سیگنال سئو Off-page برای شما چه معنایی دارد؟ هرچه محتوای شما بیشتر شود ، شاید رتبه بیشتری پیدا می کند. شبکه های اجتماعی همچنین پیوندهای nofollow ایجاد می کنند و باعث ایجاد شدامد راستین می شوند ، پس حتی اگر نگران بهبود سئوی خود نباشید ، شبکه اجتماعی شدامد مربوط به سایت شما را به به اتفاق خواهد داشت.


نحوه سپریدن سئو Off-page

اکنون که از انواع مختلف سئو Off-page آگاهی دارید ، نحوه استفاده از آنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را در نظر بگیرید.

متأسفانه ، دستیابی به وب سایت دیگری برای لینک دادن به سایت شما یا ذکر اسم تجاری شما ، هیچ اقدامی راحت نیست. در منظر دیجیتال امروز ، مقیاس پذیرترین تکنیک های بهینه سازی موتور جستجوی Off-page کمترین اثربخشی است.

اکثر کارشناسان سئو Off-page به دایرکتوری های محلی یا تارنگار نویسی مهمان برای تشکیل لینک های بک لینک ، کمک می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد