تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

ضرورت طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای هر برندی مانند داشتن ‏یک دفتر پیشه و یا پایگاه اداری می باشد که آدرس آن در فضای اینترنت خواهد بود و فضا فیزیکی ندارد و با این وجود می‌توان در همین مکان یعنی وب سایت، محصولات یا خدمات شرکت را بدون واسطه به طور سر راست به مشتریان خویش ارائه رو کرد و بعلاوه یک رزومه از کار و جنبش های شرکت، روش تماس با شرکت، مشتریان شرکت و مثال ای از خدمات ارائه کرده و گالری  تصاویری از ارتباطات و نمایشگاه ها و … را از راه همین تارنما برپایی نمود.


طراحی ui سایتطراحی ui سایت

طراحی سایت شرکتی و آنلاین برندینگ


طراحی وب سایت چیره دست می تواند مهمترین گام برای آنلاین برندینگ باشد. آنلاین برندینگ به همگی طریق هایی گفته می شود که برند شما را در معرض پروا و نمایش از طریق بازاریابی آنلاین پیمان می دهد. اگر کاربران و مشتریان در نخستین تجربه خود متوجه پویایی و خلاقیت در طراحی وب سایت کمپانی شما شوند، تصویری که از برند شرکت در ذهن آنها نقش می بندد از همان آغاز آرمانی خواهد بود. این موفقیت در آنلاین برندینگ کمپانی تنها با طراحی یک سایت حرفه ای امکان پذیر است.


وب سایت شرکتی می‌تواند حکم یک ویترین محصولات و یا پل ارتباطی جهت تماس آن شرکت باشد. با عکاسی از محصولات و کالای قابل ارائه می تاب برای مخاطب و کاربران سایت خود ایجاد جذابیت نمایش داد (به همین علت روش انتخاب تصویر در طراحی سایت و کیفیت عکاسی و موارد متعددی که با عکس فرآورده در ارتباط است اهمیت ویژه ای دارد).


مردم و یا بهتر بگوییم مشتریان، سطح کیفیت و کلاس و رتبه و جایگاه کمپانی یا فروشگاه یا هر کسب و کاری که داریید را از راه گونه طراحی وب سایت شرکت شما چه از نظر حرفه ای بودن در ui و ux و چه از نظر گونه برنامه نویسی که پشت صحنه تارنما شرکتی شماست، شما را ارزیابی می کنند.این احد از مواردی است که میتواند در ذهن مخاطب شما اثرگذار بوده و در ارزیابی کمپانی شما دخیل باشد.


حال در عقیده بگیرید که به  تعقیب کمپانی طراحی سایتی رفتید که طراحی سایت ارزان به شما رهنمود میکند. از این نوع شرکتها بدبختانه شوربختانه یا خوشبختانه بسیار بسیار است فقط کافیست در گوگل سرچ کنید طراحی وب سایت ارزان و … حتی ساخت سایت رایگان.


وقتی یک مدیر یا شرکت داری برای طراحی سایت کمپانی خود حاضر نیست هزینه کند و یک مبلغ متناسب با نرم بازار  برای آن سایت که هویت آن شرکت در فضای اینترنت که یک جایگاه بین المللی و جهانی محسوب میشود بپردازد، قطعا انتظار افزایش مشتریان یا کمینه سطح مشتریانش نیز در همان بی گمان و اندازه خواهد بود.


البته توجه داشته باشید ما نمیگوییم طراحی سایت شرکتی ارزان مردود است می گوییم سفارش یک سایت ارزان متناسب با سطح مشتریان آن کمپانی خواهد بود. ولی رهنمود می کنیم اگر قصد راه اندازی تارنما دارید بابت آن اگر هزینه ای پسندیده و منطقی بپردازید بهتر است الی طراحی سایت مجانی یا ارزان را آزمون کنید چون حتی درصدی شک نکنید که نادم خواهید شد و این مسیر را باید دوباره طی کنید.


اگر میخواهید بدانید خرج طراحی سایت چگونه حساب می شود این مقاله را بخوانید


وبسایت شرکتیوب سایت شرکتی

اثر طراحی سایت شرکتی پیشه ای


همانطور که می‌دانید دنیای امروز اکثر افراد برای تحقیق و معرفی مطلب یا جستجوی یک خاصیت یا هر ابهامی به اینترنت مراجعه میکنند یعنی اگر در این مکان حضور داشته باشید این فرصت نصیب شما خواهد شد که شما را انتخاب کنند. اینجاست که اهمیت طراحی سایت برای شرکت و کسب و کارتان پدیدار می شود

اگر بتوانید طراحی سایت کمپانی خود را به یک کننده و یک شرکت طراحی سایت چیره دست بسپارید می‌تواند نشان قابل توجهی را در ذهن مخاطبین شما ایجاد نماید.

فرض کنید کاربری که برای بار نخست وارد سایت شرکت شما می‌شود. در نخستین نگاه و حسی که در ذهن او ایجاد می شود میتواند یک تصویر اولیه از هویت شرکت شما و حتی دفتر شغل شما و سطح َکیفیت خدمات شما و مقایسه جایگاه شما نسبت به رقبا را نیز ایجاد نماید به نوعی یعنی همان آنلاین برندینگی که در بالا به آن اشاره کردیم.


سرعت طراحی سایت شرکتی:

برای اینکه اهمیت سرعت وب سایت برای شما ملموس باشد به این مثال توجه فرمایید. فرض کنید شما در حال جستجوی یک مطلب هستید اولین کاری که شما سپریدن میدهید جستجوی نام مطلب و خدمات یا عبارات مرتبط با آن می باشد. پس از جستجو در گوگل، در صفحه نخست گوگل ۱۰ لینک سایت به شما نمایش دیتا می شود و کاری که شما سپریدن میدهید این است که از بین این ۱۰ سایتی که نمایش داده شده شمار ۳ یا ۴ یا اغلب را در پنجره ای جدید باز می کنید اتفاقی که رخ میدهید این است که شما منتظر مفتوح شدن این سایت ها می مانید و به محض اینکه اولین سایت لود شد و صفحه آن بالا آمد شما به آن سایت یا فروشگاه اینترنتی وارد می شوید بعد وب سایتی برنده شده است که حتی ۱ ثانیه زودتر بالا آمده و صفحه آن لود شده است بعد سرعت وب سایت شرکتی شما حتی ۱ ثانیه هم ارزشمند است. شناسایی ابزارهای تست سرعت وب سایت


امکانات سایت شرکتی چیست؟

استفاده از عکس و تصویر در طراحی سایت شرکتی


امکان برپایی گالری  عکس ها در سایت مایه می شود یک دیدن اولیه در مشتری ایجاد کند که پیش از ورود به دفتر پیشه یا محل کار شما بتواند تصاویری از شرکت و فعالیتهای شما در نمایشگاه ها و حتی پرسنل شما داشته باشد. مسلما این دید مایه تقرب مشتری  و برقراری یک بستگی با شما شود، ارتباطی که با سایت شرکت برپایی شده است و داشتن یک تارنما برای کمپانی شما این موارد را به مشتری شما منتقل نموده که این کارایی در تکاپو برندینگ کمپانی و در حالت کلی بازاریابی دیجیتال زیاد مهم می باشد.


شبکه های اجتماعی یا تارنما شرکتی

برخی کمپانی ها محصولات و یا خدمات خویش را در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی شناسایی می نمایند ولی یادتان باشد که شبکه های اجتماعی تنها برای معرفی و نمایش محصولات و خدمات شرکت شما می باشد اما نقش یک سایت شرکتی را ایفا نخواهد کرد چون داشتن یک سایت برای شرکت می‌تواند به عنوان نماینده کمپانی ایفای نقش کند که این کار از شبکه های اجتماعی بر نمی آید. تصور کنید نام یک شرکتی را می شنوید و میخواهید پژوهش کنید و ببینید قابل اعتماد است یا خیر آیا میتوان شغل را به آنها سپرد و نگران کیفیت و بها و گونه ارائه خدماتش نبود؟ نخستین شغل جستجو در گوگل است. اگر وب سایتی با این اسم و عنوان در اینترنت نباشد و تنها چند عکس و متن در اینستاگرام و یا تلگرام از آنها هستی داشته باشد چه حسی پیدا میکنید؟


طراحی سایتطراحی سایت

UI و UX در طراحی سایت شرکتی


طراحی سایت شرکتی باید به گونه ای باشد که وقتی کاربری وارد تارنما شما شد از نوع طراحی گرافیک( UI ) و تجربه کاربری UX   طراحی تارنما شرکتی شما بتواند نوع کار و جنبش و کسب و کار شما را تشخیص دهد.


UX Design مخفف عبارت User Experience Design و به معنای ” تجربه کاربر ” می باشد . در حقیقت طراحان “تجربه کاربر” یا همان UX Designers تمام سعی خود را میکنند لغایت بهترین سناریو برای آشنایی یک کاربر با وب سایت شما را ایجاد نماید. برای اینکه در ارتباط با تجربه کاربری بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید: مقاله UX یا تجربه کاربری چیست ؟


UI Design مخفف عبارت User Interface Design و به معنای ” رابط کاربری ” می باشد. در درستی طراح UI ادامه دهنده گذرگاه UX می باشد که وظیفه آن چیدمان و پیکربندی ظاهر طراحی های UX  می باشد.

طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت شرکتی باید ریسپانسیو باشد


طراحی سایت ریسپانسیو  که همچنین بهطراحی سایت واکنش گرا نیز معروف است به وب سایتی می گویند که طراحی آن به نوع ای باشد که در همگی دیوایس ها و سایز های مختلف صفحه نمایش در بی گمان قابل قبولی سایت را به نمایش بگذارد تا کاربر بازدید کننده وب سایت بتواند از حداکثر امکانات موجود در سایت استفاده نماید.


سئو و بهینه سازی تارنما شرکتی در موتورهای جستجو


اکثر مشتریان شما از راه موتورهای جستجو با سایت شما اشنا خواهند شد . لذا هر چقدر بتوانید وب سایت خود را در این خصوص بهینه کنید لغایت موتورهای جستجو توجه بیشتری به سایت شما کند مشتریان بیشتری به سمت شما سرازیر خواهند شد. علمی که جهت کار و جنبش در این گستره بیچارگی است دانش سئو و بهینه سازی تارنما است . SEO یا همان سئو به معنی بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو است . هر چقدر سایت شما برای موتورهای جستجو شفاف تر و خواناتر باشد محصولات ، مقالات و خدمات شما در رتبه های بالاتر موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت و بالطبع کاربران اکثریت را پذیرا خواهید بود.


توصیه می شود مقاله سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را بخوانید.


پشتیبانی از وب سایت شرکتی (هزینه حمایت سایت)


نکته آخری که بسیار مهم و بایسته است بحث پشتیبانی است . بحث پشتیبانی برای شرکت ها خرج هایی متعاقب دارد که می بایست این هزینه ها در اثناء طراحی وب سایت گرفتن شود . لذا کمپانی هایی که خویش را متعهد به ارائه خدمات پشتیبانی می بینند این هزینه ها را پیش بینی کرده و در ابتدای قرارداد اخذ می کنند . معمولا خرج حمایت وب سایت و تعرفه حمایت سایت مقدار معینی نبوده و شرکت های طراحی سایت قیمت پشتیبانی وب سایت های طراحی شده را متفاوت دریافت می نمایند. البته در وب سایت سازمان سامانه صنفی و رایانه ای یک دستورکار برای تعیین خرج پشتیبانی از تارنما هستی دارد که بین ۲۵ الی ۳۵ درصد از مبلغ طراحی سایت به چهره سالیانه می باشد اما با احتساب خرج های مختلف دیگر. اگر بخواهیم دادگرانه عمل کنیم خرج پشتیبانی از تارنما طراحی شده با عناوین پشتیبانی نرمال نظیر رفع ایرادات احتمالی و باگ ها، حمایت تلفنی و حضوری و ایمیلی و تیکتینگ، بروز رسانی وب سایت با آپ دیت شدن مرورگرهای معروف و… خرج ای بین ۱۰ لغایت ۲۰ درصد از مبلغ طراحی سایت برای یکسال منصفانه بنظر می رسد بسیار شاهد بوده ایم که طراحان تارنما ها قیمت های ذیل تری به مشتری ارائه دیتا و در هنگام پشتیبانی از پایین بار مسئولیت شانه خالی کرده و نمی توانند به وظابف خود در این باره عمل کنند.


در مقالات بعدی تفاوت های طراحی سایت دستنویس و طراحی سایت وردپرس را شرح می دهیم و نیز روش طراحی سایت شرکتی دستنویس را به طور مفصل توضیح خواهیم داد. از زمانی که صرف مطالعه این نوشتار صرف کردید از شما سپاسگزاریم.


مفهوم مقاله:  طراحی سایت شرکتی چیره دست یا ارزان


مهمترین نکاتی که برای گزینش بهترین کمپانی طراحی سایت باید بدانیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد