به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدت زیادی است که علاقمندان به دنیای بازیهای رایانهای منتظر عرضه بازی Cyberpunk 2077 هستند. عرضه این بازی برای کنسولهای نسل هشتم تأیید شده است. استودیوی CD Projekt Red همچنین تأیید کرده است که این بازی مورد انتظار برای کنسولهای نسل نهمی PS5 و Xbox Series X هم یک بهروزرسانی دریافت خواهد کرد، اما این بهروزرسانی همزمان با معرفی و عرضه کنسولهای نسل بعد نخواهد بود. کسانی که منتظر نسل بعدی دنیای بازی هستند، نباید انتظار داشته باشند که همه بازیهای نسل هشتم همزمان با عرضه کنسولهای نسل نهمی برای آنها عرضه شوند بلکه این بازیها بعدا عرضه خواهند شد.
مسئولان شرکت CD Projekt Red خاطرنشان کردهاند که با وجه به پشتیبانی Xbox Series X از بازیهای نسل قبل، Cyberpunk 2077 با کنسول نسل بعد هم قابل بازی شدن است، اما اگر طرفداران منتظر یک بازی مخصوص نسل بعد و با گرافیک درخور کنسولهای نسل بعد هستند، باید گفت که بهتر است کمی صبر کنند تا توسعهدهندگان نسخههای مخصوص کنسولهای نسل نهم بازیهای رایانهای را آماده و در بازار عرضه کنند. معاون مدیریت شرکت CD Projekt، مایکل نواکفسکی در مصاحبه خود با Video Games Chronicle اشاره کرد که هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه Cyberpunk 2077 برای کنسولهای نسل بعدی مشخص نشده است.
نواکفسکی همچنین تصریح کرد که سونی اعلام نکرده است که آیا PS5 قادر خواهد بود از نسخههای پیشرفته بازیهای PS4 پشتیبانی کند یا خیر؛ بنابراین، نمیتوان تأیید کرد که PS5 قادر خواهد بود نسخه به روزرسانی شده Cyberpunk 2077 را پشتیبانی خواهد کرد. CD Projekt Red قبلاً تأیید کرده است که بهروزرسانی Cyberpunk 2077 به کاربران Xbox One این امکان را میدهد تا به نسخههای پیشرفته Xbox Series X به صورت رایگان ارتقا یابند، اما در مورد PS4 و PS5 فعلا این حرف را نمیتوان گفت. نواکفسکی گفت: هیچ اطلاعات رسمی از PlayStation وجود ندارد، بنابراین ما واقعاً نمیتوانیم چیزی را تأیید یا انکار کنیم. این پلیاستیشن است که ابتدا باید به این موارد بپردازد و بعد از آن، ما خوشحال میشویم که نظر دهیم، اما نمیتوانیم زودتر از آنها یک نسخه را توسعه دهیم.
معاون مدیرعامل CD Projekt تأیید کرد که Cyberpunk 2077 قرار است در ماه سپتامبر برای کنسولهای PS4 و Xbox One و رایانههای شخصی عرضه شود. هنوز هیچ خبری از تأخیر خوردن انتشار این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا منتشر نشده است.
منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/enews507830.html
۲۰ علت مهم برای طراحی سایت
تبلیغات در سایت و اینترنت با خرج کمتر نسبت به طریق هایی مشابه تبلیغات تلویزیونی قابل اجراست.
در فضای وب، گستره ای وسیع و روش های مختلفی برای تبلیغات و دیده شدن هستی دارد.
سایت همانند یک بوم کبیر می ماند که امکان انتقال اطلاعات کامل از محصول و خدمات را دارد.
به وسیله سایت و درج مطالب مرتبط در آن می تاب استجابت سوال تعداد زیادی از مشتریان را در یکجا و یک مرتبه پاسخ داد
فضای وبسایت به گونه ای است که بهتر از هر راه دیگری (مثلا آموزش تلفنی) با مشتریان در ارتباط بود و به آنها تعلیم های لازم در جهت به کارگیری محصولات را داد.
طراحی سایت اختصاصی متناسب با نیاز شما
چند سالی است که سایر کسی برای ارتباط با هر جایی در دفترچه تلفن دنبال شماره آن نمی گردند. بلکه در اینترنت و از میانی سایت ها به تعقیب راه های تماس با آنجا می گردند. پس وجود وبسایت برای یک سوداگری حیاتی است.
توجه داشته باشید که اگر زمانی شکم بزرگ اعتبار یک سوداگر بود، امروزه و با پیشرفت فناوری طراحی سایت به یک کاسب و کاسبی اعتبار می بخشد.
شاید برای همه امکان پذیر نباشد که در مرکز شهر مغازه بگیرند و تکاپو کنند ولی در مورد وبسایت این امتیاز وجود دارد که هر کسی با تلاش و پیگیری در بهترین جای اینترنت پیمان بگیرند.
در پیوستگی باره بالا، حمایت ۲۴ساعته در طی ۷روز هفته برای همگی مشاغل امکان پذیر نیست مگر اینکه این پشتیبانی به واحدی هوشمندو سریع مشابه وبسایت واگذار شود.
یکی از بزرگترین مزایای وبسایت، سادگی در انتشار مطالب و خدمات آن بین مردم و البته توسط خویش ملت است.
هرچقدر که یک کسب و کار موفق و پر سفارش و مشتری هم که باشد، طراحی وب سایت امکان برپایی گروه جدیدی از مشتریان را به هستی می آورد.
ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از راه ایمیل های حوزه سایت یکی از پربازده ارین روش های بازاریابی در سراسر عالم است. در این طریق حتی اگر کسان به سایت شما راز نزنند از راه ایمیل هایی که اخذ می کنند، می توانند از پسینیان آگاهی ها پیشه شما مستحضر شوند.
در پیوستگی روشنگری فوق یگانه دیگر از برتری های طراحی سایت امکان ایجاد باشگاه مشتریان است. بعد از ایجاد باشگاه مشتریان میتوان گونه ها خدمات سایر را به مخاطبان ارائه داد. مانند ارسال خبرنامه هفتگی، ارائه تخفیفات اخص و …
از طریق سایت می طاقت اطلاعاتی همچون اطلاعات تماس افرادی که مشتریان بالفعل یک کسب و کار هستند را به دست آورد و برای تبدیل آنها به مشتریان خفته برنامه ریزی کرد.
از گذشته الی به امروز بین بنگاه های گوناگون در یک زمینه کاری چشم وهمچشمی وجود داشته است. همش صاحب مشاغل گوناگون دنبال گذرگاه هایی برای پیروزی در این چشم وهمچشمی بوده اند. در عصر دیجیتال امروز این راهکار طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار است.
وب سایت این امکان را می دهد که علاوه بر راه های موجود برای ارائه خدمات به مشتریان از طریق اینترنت و به صورت آنلاین نیز کار و کسب درآمد کرد.
طراحی سایت
فروش از طریق سایت
در قسمت بلاگ یک وبسایت می تاب مطالب جانبی از کسب و کار خود منتشر کرد که علاوه بر برپایی مشتری از راه آن مطالب، امکان درج عقیده و نقطه نظر را به مشتریان می دهد.
طراحی و برپایی سایت کارها را بسیار تندتر می کند. برای نمونه حذف تماس های تلفنی پشت سر هم مشتریان و کاغذ بازی های ثبت سفارش، سرعت تحویل پیشه به مشتری نهایی را چندید برابر می کند.
طراحی و چاپ بروشور و کاتالوگ در حالی که انسان امروزی سایر علاقه ای به مطالعه منابع کاغذی و چاپی ندارد، به جز مصرف کاغذ نتیجه ی دیگری ندارد.
یک وب سایت اگر بنیادی و تخصصی طراحی و برپایی شده باشد، پلت فرمی پر پتانسیل برای تحلیل عملکرد و شناخت رفتار مشتریان در اختیار صاحبان وب سایت قرار می دهد.