تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

تکنولوژی

اخرین اخبار تکنولوژی

انواع هدفون و نکاتی که هنگام خرید هدفون باید به آنها توجه کنید

هدفون چیست؟

هدفون یا دوگوشی، از دو بلندگوی کوچک که بر روی گوش کاربر قرار می‌گیرد تشکیل شده‌است و از طرفی به یک مولد صوت مثلاً تقویت‌کننده صدا، رادیو یا پخش‌کننده دیسک فشرده متصل می‌شود. نام‌های دیگری که برای این وسیله استفاده می‌شود stereophones و هدست است یا به انواعی که درون گوش قرار می‌گیرند ایرفون earphones نیز اطلاق می‌شود. در مخابرات به مجموع هدفون و میکروفون که مثلاً در تلفن برای یک ارتباط دوطرفه استفاده می‌شوند، هدست گفته می‌شود.

 

سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح است تفاوت بین هدفون، هدست و ایرفون است. اگر بخواهیم پاسخ این پرسش را خیلی خلاصه بدهیم باید بگوییم هدفون وسیله‌ای است که از دو اسپیکر متصل به هم ساخته شده و روی گوش قرار می‌گیرد. هدست هدفونی است که مجهز به میکروفون است. ایرفون برخلاف هدفون، اسپیکری است که درون گوش قرار می‌گیرد.

 

 بهترین هدفون, انواع هدفون

هدفون از دو بلندگوی کوچک که بر روی گوش کاربر قرار می‌گیرد تشکیل شده‌است

 

انواع هدفون از لحاظ اتصال :

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال به دو گروه باسیم و بی‌سیم تقسیم می‌شوند. در نوع باسیم معمولا هدفون‌ها با یکی از رابط‌های پورتUSB، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و جک۶.۳ میلی‌متری به منبع صوتی متصل می‌شوند. البته رابط‌های باسیم دیگری مانند رابط اپتیکال، ورودی RCA و جک ۲.۵ میلی‌متری صدا هم وجود دارند که شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات صوتی کم تر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

هدفون‌های بی‌سیم معمولا برای اتصال از فناوری بلوتوث، NFC و شبکه‌‌ی رادیویی (وایرلس) بهره می‌برند و فراوانی هدفون‌های بی‌سیمی که از فناوری بلوتوث برای اتصال در آن‌ها استفاده‌ شده، بیشتر است. اگر می‌خواهید هدفون‌تان را به رایانه، تلفن همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی‌تان متصل کنید، هدفون‌های باسیم  به‌ویژه مدل‌هایی که از رابط ۳.۵ میلی‌متری صدا استفاده می‌کنند، انتخاب خوبی برای‌تان خواهند بود، اما اگر از وجود سیم‌ها و گره‌خوردن‌ آن‌ها احساس نارضایتی می‌کنید، هدفون‌های بی‌سیم مخصوصا مدل‌هایی که رابط بلوتوث دارند انتخاب بهتری هستند.

 

انواع هدفون از لحاظ قرارگیری:

 

 بهترین هدفون, انواع هدفون

هدفون‌ها از نظر نوع اتصال به دو گروه باسیم و بی‌سیم تقسیم می‌شوند

 

هدفون‌های دور گوشی(Over-ear headphones):

از لحاظ حجم جزو بزرگترین انواع هدفون است چرا که گوش شما به صورت کامل در داخل گوشی‌های آن قرار می‌گیرد و بلندگوها و قسمت نرم هدفون، کاملا گوش شما را می‌پوشاند. به همین دلیل برای جلوگیری از ورود نویز و صدای محیط از بهترین انواع هدفون به شمار می‌رود.

اگرچه هدفون دور گوشی به علت حجم و وزن بالاتر نسبت به سایر انواع، از نظر قابلیت حمل امتیاز خوبی نمی‌گیرد اما بر اساس آمارهای فروش، هدفون‌های دور گوش همچنان گزینه‌ی اول کاربران حرفه‌ای هستند.

 

کیفیت صدای عالی: به علت امکان استفاده از بلندگوهای بزرگ در هدفون‌های دور گوشی، کیفیت و بلندی صدای این نوع هدفون‌‌ها بسیار خوب است.  

راحتی استفاده: به دلیل استفاده از ابرهای نرم و تقسیم بهتر وزن روی کل گوش، در استفاده طولانی مدت خستگی کمتری برای کاربر ایجاد می‌کنند.

فاصله بلندگو از پرده گوش: ابرهای دور گوش باعث می‌شوند که بلندگو چند سانتی‌متر دورتر از پرده گوش قرار گیرد که این مورد از لحاظ سلامت، امتیاز محسوب می‌شود.

باطری با ظرفیت بالا: در انواع قابل شارژ، به دلیل امکان تعبیه باطری‌های بزرگ و با ظرفیت بالا، امکان استفاده طولانی‌ مدت از این هدفون‌ها میسر می‌شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/attention-buying2-headphones.html

۸ تکنیک حرفه ای فروش که فروشنده های حرفه ای به کار می گیرند

تکنیک چیره دست فروش

تکنیک حرفه ای فروش برای آن بخش از عزیزانی به که فروش و فروشندگی علاقه دارند زیاد لازم و ضروری است. هنر فروش گرد از کاربردی ترین و موثرترین هنر های پیشبرد اهداف کسب و کار است و با احاطه تکنیک حرفه ای فروش می نا در راه کامیاب بود. ما در این مطلب هدف داریم ۸ تکنیک حرفه ای فروش را برای شما ارائه کنیم. با ما به اتفاق باشید.


تبدیل شدن به فروشنده ی چیره دست برتر در هر صنعتی، یک چیرگی ویژه است.


جالب است بدانید که خود صنعت مهم نیست و تکنیک های باره کاربرد ی فروشنده های بسیار چیره دست در سیستم های نرم افزاری فروش و حتی صنایع بین المللی و همینطور کسانی که تجهیزات پزشکی را به مطب پزشکان شخصی می فروشند تفاوت چندانی ندارد!

یکی از بزرگترین مسائل در تبدیل شدن به یک فروشنده ی حرفه ای موفق، داشتن اطلاعات مفصل درباره ی محصولات و خدمات پیشنهادی و به روز نگه داشتن آن اطلاعات است.

همچنین باید فهم قابل توجهی از سوداگری و یا صنعتی داشته باشید که کار فروش آن را بر دوش دارید. این فرمایش باعث می شود که بتوانید با مسیر حل های بی همتا و زیاد خوب برای مشتریان / محصولات خود مقابل شوید. هنگامی که به اینکار چیرگی پیدا کنید، می توانید ۸ تکنیک دیگری را که فروشنده های حرفه ای برتر کاربرد می کنند، در هر نوع فروشی خویش به پیشه ببرید.


هر چه بیشتر این تکنیک ها را تمرین و استفاده کنید، پیشرفت های بزرگی را در پیشه فروش خویش خواهید دید. با استفاده از تکنیک های فروشنده های پیشه ای، شما شاهد افزایش حجم میزان فروش به مشتریان موجود و همینگونه افزایش حجم فروش به مشتریان جدید خواهید بود.


 


تکنیک حرفه ای فروش

 


هنگام وابستگی با مشتریان خودمانی باشید

یکی از بزرگترین مزایای رسانه های اجتماعی، از آنگونه سایت هایی مانند LinkedIn، این است که فروشنده های چیره دست توانایی ایجاد رهبریِ تربیت مکشوف را دارند. یک تعریف عمومی برای رهبری پرورش یافته، آگاه کردن خریدار / یا ایجاد نمودن دیدگاهی برای وی از مزایای فرآورده و یا خدمات شرکتتان با ارائه ی اطلاعات محتوایی پیش از وقوع فروش است.


به عنوان فروشنده، شما الان اسم بازرگانی تان را شناسانده و موقعیت خود را به عنوان یک منبع برای خریدار تثبیت کرده اید. در تحقیقات تکمیلی بدست گروه Annuitas ، در هنگام وقوع نخستین خرید، رهبری تربیت مکشوف مایه خریدی ۴۷ درصد بیشتر نسبت به زمانی می شود که با یک رابطه ی سرد شکل گرفته است.


 


از مقایسه با سایر شرکت ها پرهیز کنید

 


طبق گفته ی سانجیو ساکسنا مدیر عامل کمپانی برجسته ی فروش ساز و برگ پزشکی POCMedical ، یک اشتباه بسیار رایج، کشاندن رقابت به نخستین تماس فروش است. به محض این که حرف چشم وهمچشمی را به وسط آورید، مشتری شروع به اندیشه کردن درباره ی محصولات دیگر خواهد کرد. شما باید از آنها بخواهید که منحصراً روی راه حل شما تمرکز داشته باشند.


مستقیم سر ریشه-بن-بیخ مطلب نروید

از آنجا که مجبور کردن مشتری بایسته نیست، ارائه ی گزینه ای برای انتخاب از میان تماس های فروش، شیوه نکویی نخواهد بود. از شروع گفت و گو با “آیا شما چند دقیقه وقت دارید؟” یا “ایا زمان نکویی برای صحبت است؟”، خودداری کنید.

طبق گفته ی جیل کنراد، نویسنده ی فروش سریع (Agile Selling)، بهترین گزینه در میان گذاشتن فوری این سوژه است که محصول شما چه تمایزی برای سازمانی که آن را می شعور به همراه دارد. روی مسئله ای که مشتری با آن مقابل می شود تمر کز کنید، و توضیح دهید که فرآورده و یا خدمات شما چگونه این مسئله را حل می کند.


نحوه ی بستن قرارداد را بدانید

به نظر من احد از بزرگترین اشتباهات نمایندگان فروش ندانستن روش ی گذر از مرحله ی شناسایی فرآورده به مرحله ی متعهد نمودن خریدار است.

در واقع، رهنمود ی من تمرین بستن پیمان نامه صحیح به اندازه ی معرفی فرآورده و حتی داشتن چند گزینه ی متفاوت است که به مشتری احتمالی شما دستور می دهد تا از میان آنها برگزیدن کند. این پیشه کمک می کند تا شما گزینه های مختلفی را ارائه دهید که می تواند جریان تبادل نظر را در مسیر طبیعی، راحت و قابل اعتماد قبل ببرد.


نا امید نشوید

طبق گفته های چندین فروشنده ی حرفه ای برتر و مربیان از جمله خودم، جیک اتوود و مطالعات گوناگون LinkedIn ، به طور متوسط ۷ تا۱۰ تماس درازا می کشد الی به نقطه ای برسید که در آن فرآورده خویش را به C-suite یا خریدار شرکت های کبیر بفروشید.

این منابع در ضمن گزارش می دهند که بسیاری از فروشنده های چیره دست ضعیف تا میانه بعد از ۳ لغایت ۵ تماس ناموفق، دست از تلاش می کشند. طبق شمردن با مداومت و یادگیری در مورد مشتری هدف و صنعت، کامیاب تر خواهید بود.


اولین کسی باشید که تماس می گیرد

نظرسنجی های سپریدن شده بدست گروه هایی مثل InsideSales.com به روشنی اثر داده اند که نخستین فرد فروشنده که با مشتریان تماس می گیرد، بیشتر از ۵۰ درصد مشتریانی را که برای نخستین بار با آنها تماس گرفته جذب می کند. این به این معنی است که اگر شما برای اولین بار از طریق محصولات و خدمات خود مسیر حلی را برای دشوار یک شرکت توصیه می کنید، به شایستن بیش از ۵۰ درصد، در آن فروش موفق خواهید بود.


از قوه ی بصری استفاده کنید

تصاویر ابزارهای کمکیِ فوق العاده قدرتمندی در گفت و گوهای فروش شماست. آنها را می نا در کل ی گفت و گوها از دسته موارد شخصی گنجاند و همچنین به شکل فیلم های کوتاه، اینفوگرافیک ها و پاورپوینت ها که می توان در برنامه های تعیین شده برای مشاهدات مشتری پیمان داد. علاوه بر این، می نا از آنها بدون از دست دادن تاثیرگذاری، چندین بار کاربرد کرد.


تحقیقات نشان می دهد که مغز انسان توانا به پردازش یک تصویر بصری الی ۶۰،۰۰۰ مساوی سریع تر از ارائه ی همان اطلاعات به چهره متن است. در نوشتار ای که مایک پارکینسون، مدیر of Billion Dollar Graphics نوشته است، ، گفته شده که عکس ها دارای هر دو جز شناختی و عاطفی هستند، که پردازش را سرعت میدهد و دسته تخیلی مغز را در راهبند می کند. این عکس ها در حافظه ی بلند مدت پردازش می شوند، واقعیتی که دکتر لاینل بورمارک آن را رسیدگی کرده است. این به این معنی است که ملت عکس ها زیادی را به خاطر می سپارند در حالیکه تنها مقدار زیاد کمی از اطلاعات شفاهی یا آنچه را که خوانده اند حفظ می کنند.


قصه گو باشید

پرفروشترین نویسندگان و برادران چیپ هلث و دان هلث کتاب ” Made to Stick” را در باره چگونگی برپایی ایده های ماندگار در ذهن کسانی که با آنها وابستگی برقرار کرده اید، نوشته اند.

تکنیک های فروش نرم افزار 

از طریق پژوهش ها متعدد می تاب فهمید که حدود ۶۳ درصد از مردم حقایق یک سرگذشت را به خاطر سپرده اند در حالی که فقط ۵ درصد از آنها حقایق یا اطلاعات یکسان را که در قسمتی از اطلاعات نامربوط ارائه شده بود ، به خاطر آوردند.

تت انگیز ترین | تکنیک های فروش نرم افز

ساخت یک داستان به یاد ماندنی در مورد اینکه چگونه فرآورده یا خدمات استفاده شده ، به خریدار شما مربوط می شود عاملی مهم در کار فروش است. اینکار نه فقط شما را یک حلال سخت پرتو می دهد، بلکه تجربه ای عاطفی و شناختی مثبت برای تصمیم گیرنده فراهم می کند، و همه ی اینها در به نتیجه رساندن شغل فروش مهم و حیاتی هستند.

لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران

در این مطلب لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار ایران را شاهد هستید. این لیست به صورت روزانه آپدیت شده و شامل محصولاتی همچون شیائومی Mi Mix، شیائومی Mi 8، شیائومی Mi 5s و… می‌شود. شما می‌توانید با کلیک بر روی نام هر مدل، به فروشگاه‌های آنلاین وارد شده و محصول مورد نظر را بخرید.

لیست قیمت گوشی‌های شیائومی

لیست قیمت گوشی‌های شیائومیقیمت به توماننوسانات هفتگینمودار قیمت
گوشی شیائومی Redmi 7 | ظرفیت 16 گیگابایتناموجود% ۰.۰۰
گوشی شیائومی ردمی Note 7 | ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت۲,۲۸۵,۰۰۰% -۰.۸۵
گوشی شیائومی می 8 لایت | ظرفیت ۶۴ گیگابایت۳,۴۰۰,۰۰۰% ۰.۰۰
گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو | ظرفیت 64 گیگابایت۲,۴۷۹,۰۰۰% ۰.۰۰
گوشی شیائومی Mi 9 SE | ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت۴,۰۹۹,۰۰۰% -۰.۹۰
گوشی شیائومی MI 8 lite | ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت۲,۳۹۹,۰۰۰% -۴.۵۳
گوشی شیائومی می آ2 لایت (ردمی 6 پرو) | ظرفیت 64 گیگابایت۲,۲۷۸,۲۰۰% ۰.۰۰
گوشی شیائومی ردمی 6 | ظرفیت ۳۲ گیگابایت۲,۰۰۰,۰۰۰% ۰.۰۰
گوشی شیائومی ردمی Note 7 | ظرفیت ۶۴ گیگابایت۲,۱۵۵,۰۰۰% ۴.۹۳
گوشی شیائومی ردمی 2 | ظرفیت 16 گیگابایتناموجود% ۰.۰۰
گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس | ظرفیت 64 گیگابایتناموجود% ۰.۰۰
گوشی شیائومی Mi A3 | ظرفیت 128 گیگابایت۲,۷۸۵,۰۰۰% ۳.۹۸
گوشی شیائومی ردمی Note 8 Pro | ظرفیت 128 گیگابایت۳,۴۹۹,۰۰۰% -۰.۸۹
گوشی شیائومی Mi Note 10 | ظرفیت 128 گیگابایت۶,۱۹۹,۰۰۰% ۰.۷۲
گوشی شیائومی ردمی Note 8 | ظرفیت 128 گیگابایت۲,۸۱۵,۰۰۰% ۱.۴۸
گوشی شیائومی ردمی 8A | ظرفیت 32 گیگابایت۱,۶۹۰,۰۰۰% ۱.۴۹
گوشی شیائومی ردمی Note 8 | ظرفیت 64 گیگابایت۲,۵۵۰,۰۰۰% -۰.۷۳
گوشی شیائومی Mi 9T | ظرفیت 128 گیگابایت۴,۰۲۰,۰۰۰% ۰.۵۶
منبع:

آموزش تحلیلی ترفند Wi-Fi 6E چیست و چه تفاوتی با Wi-Fi 6 دارد؟

سخت‌افزار Wi-Fi 6 پس از گذر از فرازونشیب‌های گوناگون، اکنون در راه پیوستن به بازار است، و رویارویی با آن را بیش از پیش در سال ۲۰۲۰ گواه خواهید بود. ولی این روزها مردم نام Wi-Fi 6E را به زبان می‌آورند — استانداردی که آوازه‌اش با پیمان کاهش هرچه بیشتر تراکم بی‌سیم به میان آمده است.

به دنبال این نوشته، برای شناخت بیشتر این استاندارد با ما همراه باشید.

Wi-Fi 6E چیست؟

استاندارد Wi-Fi 6 و دودمان‌های پیشین Wi-Fi از فرکانس‌های رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز و ۵.۰ گیگاهرتز بهره می‌برند. از سویی، هر دستگاهی که دارای فناوری Wi-Fi 6E باشد، از فرکانس رادیویی ۶.۰ گیگاهرتز نیز بهره‌مند است.

بیناب ۶.۰ گیگاهرتز در پی کارکرد خود روی ۵.۰ گیگاهرتز به مانند Wi-Fi 6 به شیوه یکسانی بهره‌وری دارد، ولی دارای کانال‌های اضافی ناهمپوشان است. به گفته شبکه جهانی Wi-Fi Alliance، فناوری Wi-Fi 6E از ۱۴ کانال ۸۰ مگاهرتزی (۰.۰۸ گیگاهرتز) و ۷ کانال ۱۶۰ مگاهرتزی (۰.۱۶ گیگاهرتز) بهره می‌برد.

این کانال‌ها با یکدیگر همپوشی نخواهند کرد (آمیخته با یکدیگر نمی‌شوند)، که این ویژگی، کاهش شلوغی و نابسامانی در پی کارکرد با وای‌فای، به ویژه در مکان‌هایی که دارای شبکه‌های گسترده و زیادی هستند را در بر خواهد داشت.

همه دستگاه‌هایی که روی بیناب ۶.۰ گیگاهرتز ارتباطات خود را استوار کرده‌اند، همچنان از دستگاه‌های Wi-Fi 6 به شمار می‌آیند. دستگاه‌هایی که از استانداردهای کهنه به مانند Wi-Fi 5 یا به گزاره‌ای دیگر، 802.11ac بهره می‌برند، دیگر از میان خواهند رفت.

همه دستگاه‌هایی که از کانال‌های ۶.۰ گیگاهرتز بهره می‌برند، دارای استانداردهای پیشین نیز خواهند بود.

به گزاره‌ای دیگر، Wi-Fi 6E همان Wi-Fi 6 (یا 802.11ax) است که از فرکانس رادیویی گسترده‌تر از ۶.۰ گیگاهرتز بهره می‌برد.

چشم‌داشت Wi-Fi 6E به آژانس‌های نظارتی است

اگر بهره‌وری از ۶.۰ گیگاهرتز بسیار خوب است، پس چرا استانداردهای کنونی وای‌فای آن را به کار نمی‌گیرند؟ پاسخ این پرسش این است که آژانس‌های نظارتی پروانه بهره‌وری وای‌فای از باند ۶.۰ گیگاهرتز را هنوز نداده‌اند، و آن را برای انگیزه‌های دیگر کنار گذاشته‌اند.

در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ (آغاز آبان ماه ۱۳۹۷)، کمیسیون ارتباطات فدرال پیشنهاد داد که بیناب ۶.۰ گیگاهرتز برای وای‌فای و بهره‌وری‌های بدون پروانه آزاد شود. این پیشنهاد تاکنون پذیرفته نشده است، از این رو، دستگاه‌های دارای استاندارد Wi-Fi 6E هنوز نمی‌توانند روانه بازار ایالات متحده آمریکا شوند.

به هر رو، سرپرست این کمیسیون آقای اجیت پای گفته است که کمیسیون ارتباطات فدرال همواره به دنبال پیشکش کردن این بیناب برای وای‌فای و سرویس‌های بدون پروانه است.

شبکه جهانی Wi-Fi Alliance چند روز پیش از برگزاری CES سال ۲۰۲۰، در پی پرده‌برداری از استاندارد Wi-Fi 6E، با نشان بر بیناب ۶.۰ گیگاهرتز گفت: “بخش ارزنده‌ای از بیناب بدون پروانه چه بسا به زودی در دسترس کارگزاران سراسر جهان خواهد بود.” همانگونه که می‌بینید، در این گزاره از واژه “چه بسا” بجای “بی‌گمان” به کار گرفته شده است — این بدان معنا است که گام پایانی و بنیادین را کارگزاران دولتی برمی‌دارند، نه کارگزاران صنعتی.

چه زمانی سخت‌افزار Wi-Fi 6E در دسترس خواهد بود؟

شبکه جهانی Wi-Fi Alliance همچنین گفته است که دستگاه‌هایی که از استاندارد Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کنند، به زودی با بهره‌گیری از بیناب ۶.۰ گیگاهرتز در دسترس خواهند بود.

اینگونه که پیداست، کارگزاران آرزومند به بهره‌گیری از Wi-Fi 6 هستند. در پی برگزاری CES سال ۲۰۲۰، کمپانی Broadcom از سیستم‌های برون‌تراشه‌ای بسیاری رونمایی کرد که سازندگان روترها می‌توانند با خرید آن به ساخت دستگاه‌های نقطه دسترسی بی‌سیم که همچنان از استاندارد Wi-Fi 6E بهره می‌برند نیز بپردازند.

منبع:

https://itresan.com/290049/wi-fi-6e-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d9%87-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-wi-fi-6-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/